marmaj5554 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Witam wszystkich. Mam problem z uruchomieniem silnika od imprezy 2.0 98r. Silnik zachowuje sie w ten sposob odpalic odpali pracuje przez okolo 10-20 sec i nagle gasnie. Co to moze byc za przyczyna? Zaadoptowałem ten silnik do innego auta wiec musiałem do tego silnika dokupic komputer i insalacje elektryczna laczaca silnik z komputerem. Mysle ze wszystko podlaczyłem dobrze. Nie mam podlaczonego tylko czujnika masy przeplywu powietrza znajdujacego sie przy filtrze powietrza. Czy moze byc to przyczyna gasniecia silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Nie mam podlaczonego tylko czujnika masy przeplywu powietrza znajdujacego sie przy filtrze powietrza. Czy moze byc to przyczyna gasniecia silnika? ja tam żaden spec nie jestem ale wydaje mi się że przepływka jest powodem wielu takich i podobnych problemów z pracą silnika....czy mi się źle wydaje? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmaj5554 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 kupie ten czujnik i zobacze co sie bedzie dziac. Mam jeszcze jedno pytanie jak wyglada zlacze diagnostyczne bo mam pełno wtyczek ktore wychodza z komputera i niewiem ktora to ta wlasciwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HULK Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Tak właśnie zachowuje sie auto bez podłączonej przeplywki i od tego bym zaczął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmaj5554 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Przeplywke kupiłem i nadal jest tak samo (nie czuc juz tyle paliwa, spaliny wydaja sie juz normalne) ale niestety cos jest jescze nei tak. Moze to byc przyczyna pompy paliwowej? Bo mam pompe ktora wydajnosc ma 1.2 bara, nie wiem czy czasami nie jest za slaba, bo po zgasnieciu silnika paliwo nie powraca do zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Nie wiem skad jestes - ale zamiast strzelac w ciemno, podjedz do ogarnietego mechanika znajacego sie na Subaru. Pare przyzwoitych warsztatow w Polsce sie znajdzie. Jesli Twoja pompa ma wydajnosc 1.2bara to jakas wyjatkowa cienizna musi byc i na pewno nie nadaje, sie zeby pompowac paliwo w turbosubaru (a nawet zwyklym NA) - bo musi miec mozliwosc napompowania przynajmiej 4-5 barow. Jestes pewien, ze prawidlowo podlaczyles przeplywke i na pewno odpowiednia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marmaj5554 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Juz domyslam sie co jest nie tak. Komputer ma oprogramowanie z immobilizerem. Ja nie mam tego immo. Wiec szukam kogos kto by mi zmienil oprogramowanie w kompie za przystepną cene. Orietuje sie ktos gdzie moge znależć w okolicach Bydgoszczy taka osobe ktora sie pdejmie tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się