maniek Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Witam, koledzy wiecie jaki jest GWINT na śrubie spustowej oleju w silniku i skrzyni? Forester 2.0X MY2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 zgadnę....... :?: przekręcony... :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 hihi na szczęście nie mam zamiar zamontować czujniki temperatury Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 jutro mogę pomierzyc i Ci napiszę jak nikt inny się do tego czasu nie wynurzy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 oki thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Nie lepiej od razu zamontowac czujnik tam gdzie powinien byc, czyli w silniku? Bedziesz przynajmniej wiedzial jaka temperature ma olej w silniku i bedziesz mial mniej klopotow przy wymianie oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek Posted May 20, 2010 Author Share Posted May 20, 2010 hmm niby tak, ale przy silniku mierze właściwie temperaturę metalu, i jak się zastanowię to przy misce jest to samo no i podmuch powietrza ja schładza, qrde gdzieś widziałem bagnety z sensorem, to będzie to :-) ale dalej brak mi rozmiaru gwintu na spuście ATFu tam niestety nie da rady z bagnetu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Czyjnik jest zanurzony w oleju i mierzy jego temperature, ale olej w misce jest chlodniejszy niz w silniku ze wzgledu na chlodzenie, w zimie ta roznica jest jescze wieksza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 No ale może jest potrzebny taki czujnik w misce co by widzieć czy się poparzysz przy wymianie czy nie pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 są różne szkoły na temat umiejscowienia czujników, ja mam w misce, może i pokazuje mniej niż jest na górze, ale widzę, czy cos się dzieje, czy temperatura rośnie czy stoi w miejscu, i to mi wystarczy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 M20x1.5 jak się nie chcesz parzyć pod samochodem, kup sobie zaworek: http://www.quickoildrainvalve.com/Produ ... tCode=F105 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniek Posted May 21, 2010 Author Share Posted May 21, 2010 dzięki Panowie przeglądałem niemieckie forum, i tam chłopaki montują czujnik na bloku, tak tez zrobię, potrzebny mi tylko adapter M18x1.5 wew.1/8 call 27 NPT ustrojstwo znalazłem na eBayu (150437914114) za 4,90€ przesyłka za free :-) gostek ma tez M20x1,5 czyli będzie pasić do skrzyni dla wszystkich zainteresowanych o co mi chodzi: otóż mam zamiar zamontować wskaźniki temperatury oleju-silnika i ATFu ale nie chce montować żadnych instrumentów na desce czy słupku i znalazłem fajny display LCD do moplika "II Stage6" + czujnik 1/8" fajne i małe 55x30x10mm czyli będzie doskonale pasować w miejsce po popielniczce hihi koszt 33,48€ http://www.scooter-discounter.com/artik ... tage6.html jak to zamontuje to zrobię parę fotek pozdrawiam maniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now