Skocz do zawartości

maniek

Użytkownik
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Cologne

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maniek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. maniek

    Check engine p0519

    sprawdź regulator wolnych obrotów tzn. wyczyść styki jakimś Kontakt-sprayem wyczyść sam regulator np. czysta Benzyna może być WD-40 ale najlepiej tzw.:Bremsenreiniger sa w sprayu środki do czyszczenia hamulców możesz spoko do środka napsikać spróbuj pociągnąć za zaworek, wcisnąć i tak kilka razy UWAGA żeby nie wypadł no i sprężyna
  2. pasi wg. mojego katalogu np. nr:22690AA491 to Forek MY 2003-06 22690AA501 Impreza MY 2000-07 ale 22690AA520 jest OK do MY1997-2002
  3. 22690AA420 alternate: 22690AA540 Destination code: EC, EK, KS '00, May — '01, March 22690AA540 alternate: 22690AA640 Destination code: EC, EK, KS '01, April — '01, July Destination code: EC, EK, KS '01, June — '02, May
  4. maniek

    Końcówka węża

    ok, znalzlem M18 fi 15mm
  5. maniek

    Końcówka węża

    tez myślałem, ale brak miejsca qrde wszystko co znalazłem to fi 16 a M18 jest tylko z fi13
  6. maniek

    Końcówka węża

    hmm, oczywiście ze szukałem, niestety nic, a tokarza nie mam
  7. maniek

    Końcówka węża

    Panowie, od kilku dni szukam "końcówki węża" gwint 1/2" (normalny BSP/Whitworth) ewentualnie M18x1,5 na wąż fi 15mm kumpel mi podpowiedział że od gazu podejdzie ale za chiny nie mogę nic znaleźć ma ktoś jakiś typ pozdrawiam maniek
  8. nie, nie bzdura z tymi błotnikami, właściwie to tylko przeszkadza rama, sam regulowałem w swoim forku, wiec wiem o czym mówię, oczywiście jest trochę roboty bo żeby pościągać dekle to trzeba trochę pokombinować a samo dojście do dźwigienek jest ok ale dla chcącego nie ma nic trudnego nie wiem jak to jest w innych modelach, czy tam jest wystarczająco miejsca ja mam wolnossący SOHC 2,0L MY-2004
  9. przy oponkach 215/65R15 masz średnice 63,9cm i obwód 200,7cm 215/60R15 maja 66,1cm i 207,5cm różnica w obwodzie wynosi 3,4% czyli jadać 100km/h licznik pokaże (-3%) 97km/h jest fajna tabelka do obliczeń wprawdzie po niemiecku ale b.dokładna http://www.autoreifenpreise.de/reifenrechnen.htm
  10. maniek

    blokada dyfra

    hmm jak juz "emmosport" napisał sens ma zawsze tylko ta fabryczna LSD ma coś koło 30% sprawności i właściwie subaru dodaje ja tylko do szybkich modeli żeby np. na zakręcie jeśli jedno z kół jest w powietrzu uzyskać dodatkowa trakcje na tym co ma przyczepność na lodzie/śniegu czy w terenie jest ona praktycznie bezużyteczna w tym wypadku najlepsza jest 100% szpera np. AirLocker taka miałem założona w Explorerze nie było bata fordziak szedł jak po maśle będąc raz w Belgijskim offroad-parku w wspiął się na piaskowa górkę gdzie Tuaregi padły jak kaczki
  11. maniek

    blokada dyfra

    :shock: hihi tylko nie migomat kto szuka ten znajdzie jest jeszcze firma Cusco http://www.cusco.co.jp/en/pdf/2009Sep_V ... rester.pdf http://www.cusco.co.jp/en/pdf/L.S.D._subaru.pdf tylko znowu klapa bo mojego modelu nie ma ale jest jeszcze iskierka nadziei bo ponoć Legacy GT miał taki sam dyfer może to ktoś sprawdzić mój w forku ma oznaczenie VA1RFK gdzie Fto właśnie przełożenie 4,444
  12. maniek

    blokada dyfra

    hmm. według dokumentacji przełożenie w dyfrach jest 4,444
  13. maniek

    blokada dyfra

    upps, myslalem ze to stoi w moim profilu Forester MY2004 2.0X automat 4AT przełożenie na dyfrach mam 4,444
  14. maniek

    blokada dyfra

    Hi@ bylem wczoraj ze znajomym na polowaniu, pojechaliśmy moim forkiem bo jego toyota stoi w ASO, leśna droga trochę rozjeżdżona po deszczu czyli błocko na maxa no i masakra w połowie drogi stanęliśmy na amen ni do przodu ni do tylu mimo nowych kapci Skorpion AT w zależności gdzie była lepsza przyczepność kręciły się na zmianę lewy przód + prawy tył i odwrotnie co jest normalne przy 4x4 i otwartych dyfrach qrwa jeszcze nigdy się tak nie zakopałem a wyglądaliśmy :shock: możecie sobie wyobrazić kiedyś gdzieś czytałem o blokadzie dyfra (szpera) do forestera, ale za chiny nie mogę znaleźć już poprzeglądałem wszystkie znane firmy PowerTrax Tractech Detroit-Locker KAM E-Locker Kaaz ARB-AirLocker Auburn ECTED K&S QUAIFE niestety do Forestera nie ma nic jedynie QUAIFE ma ATB Automatic Torque Biasing Unit do Imprezy i Legacy czy ktos ten temat już przerabiał???
  15. dzięki Panowie przeglądałem niemieckie forum, i tam chłopaki montują czujnik na bloku, tak tez zrobię, potrzebny mi tylko adapter M18x1.5 wew.1/8 call 27 NPT ustrojstwo znalazłem na eBayu (150437914114) za 4,90€ przesyłka za free :-) gostek ma tez M20x1,5 czyli będzie pasić do skrzyni dla wszystkich zainteresowanych o co mi chodzi: otóż mam zamiar zamontować wskaźniki temperatury oleju-silnika i ATFu ale nie chce montować żadnych instrumentów na desce czy słupku i znalazłem fajny display LCD do moplika "II Stage6" + czujnik 1/8" fajne i małe 55x30x10mm czyli będzie doskonale pasować w miejsce po popielniczce hihi koszt 33,48€ http://www.scooter-discounter.com/artik ... tage6.html jak to zamontuje to zrobię parę fotek pozdrawiam maniek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...