sprawdź regulator wolnych obrotów
tzn.
wyczyść styki jakimś Kontakt-sprayem
wyczyść sam regulator np. czysta Benzyna może być WD-40 ale najlepiej
tzw.:Bremsenreiniger sa w sprayu środki do czyszczenia hamulców
możesz spoko do środka napsikać
spróbuj pociągnąć za zaworek, wcisnąć
i tak kilka razy
UWAGA żeby nie wypadł no i sprężyna
Panowie,
od kilku dni szukam "końcówki węża"
gwint 1/2" (normalny BSP/Whitworth) ewentualnie M18x1,5 na wąż fi 15mm
kumpel mi podpowiedział że od gazu podejdzie ale za chiny nie mogę nic znaleźć
ma ktoś jakiś typ
pozdrawiam
maniek
nie, nie bzdura z tymi błotnikami, właściwie to tylko przeszkadza rama,
sam regulowałem w swoim forku, wiec wiem o czym mówię,
oczywiście jest trochę roboty bo żeby pościągać dekle to trzeba trochę pokombinować
a samo dojście do dźwigienek jest ok
ale dla chcącego nie ma nic trudnego
nie wiem jak to jest w innych modelach, czy tam jest wystarczająco miejsca
ja mam wolnossący SOHC 2,0L MY-2004
przy oponkach 215/65R15
masz średnice 63,9cm i obwód 200,7cm
215/60R15
maja 66,1cm i 207,5cm
różnica w obwodzie wynosi 3,4%
czyli jadać 100km/h licznik pokaże (-3%) 97km/h
jest fajna tabelka do obliczeń wprawdzie po niemiecku ale b.dokładna
http://www.autoreifenpreise.de/reifenrechnen.htm
hmm
jak juz "emmosport" napisał sens ma zawsze
tylko ta fabryczna LSD ma coś koło 30% sprawności i właściwie
subaru dodaje ja tylko do szybkich modeli żeby np. na zakręcie jeśli jedno z kół jest w powietrzu
uzyskać dodatkowa trakcje na tym co ma przyczepność na lodzie/śniegu czy w terenie jest ona praktycznie bezużyteczna
w tym wypadku najlepsza jest 100% szpera np. AirLocker
taka miałem założona w Explorerze
nie było bata fordziak szedł jak po maśle
będąc raz w Belgijskim offroad-parku w wspiął się na piaskowa górkę
gdzie Tuaregi padły jak kaczki
:shock:
hihi tylko nie migomat
kto szuka ten znajdzie
jest jeszcze firma Cusco
http://www.cusco.co.jp/en/pdf/2009Sep_V ... rester.pdf
http://www.cusco.co.jp/en/pdf/L.S.D._subaru.pdf
tylko znowu klapa bo mojego modelu nie ma
ale jest jeszcze iskierka nadziei
bo ponoć Legacy GT miał taki sam dyfer
może to ktoś sprawdzić
mój w forku ma oznaczenie VA1RFK
gdzie Fto właśnie przełożenie 4,444
Hi@
bylem wczoraj ze znajomym na polowaniu,
pojechaliśmy moim forkiem bo jego toyota stoi w ASO,
leśna droga trochę rozjeżdżona po deszczu czyli błocko na maxa
no i masakra
w połowie drogi stanęliśmy na amen
ni do przodu ni do tylu
mimo nowych kapci Skorpion AT
w zależności gdzie była lepsza przyczepność
kręciły się na zmianę lewy przód + prawy tył i odwrotnie
co jest normalne przy 4x4 i otwartych dyfrach
qrwa jeszcze nigdy się tak nie zakopałem
a wyglądaliśmy :shock: możecie sobie wyobrazić
kiedyś gdzieś czytałem o blokadzie dyfra (szpera) do forestera,
ale za chiny nie mogę znaleźć
już poprzeglądałem wszystkie znane firmy
PowerTrax
Tractech Detroit-Locker
KAM E-Locker
Kaaz
ARB-AirLocker
Auburn ECTED
K&S
QUAIFE
niestety do Forestera nie ma nic
jedynie QUAIFE ma ATB Automatic Torque Biasing Unit do Imprezy i Legacy
czy ktos ten temat już przerabiał???
dzięki Panowie
przeglądałem niemieckie forum, i tam chłopaki montują czujnik na bloku,
tak tez zrobię,
potrzebny mi tylko adapter M18x1.5 wew.1/8 call 27 NPT
ustrojstwo znalazłem na eBayu (150437914114) za 4,90€ przesyłka za free :-)
gostek ma tez M20x1,5 czyli będzie pasić do skrzyni
dla wszystkich zainteresowanych o co mi chodzi:
otóż mam zamiar zamontować wskaźniki temperatury oleju-silnika i ATFu
ale nie chce montować żadnych instrumentów na desce czy słupku
i znalazłem fajny display LCD do moplika "II Stage6" + czujnik 1/8"
fajne i małe 55x30x10mm czyli będzie doskonale pasować w miejsce po popielniczce hihi
koszt 33,48€
http://www.scooter-discounter.com/artik ... tage6.html
jak to zamontuje to zrobię parę fotek
pozdrawiam
maniek