elberoth Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Czy można odłączyć fabryczny czujnik EGT ? Niektórzy twierdzą że można i nie jest do niczego potrzebny. Skoro jednak nie jest potrzebny, to logicznym wydaje się pytanie, po co producent go tam umieścił ? Aktualnie w miejsce fabrycznego czujnika mam wkręconą sondę EGT od wskaźnika EGT, seryjna wisi sobie luzem (spadek po poprzednim właścicielu auta, który montował 3 dodatkowe zegary EGT, boost i temp oleju). Pomyślałem, że może warto zrobić dodatkowy otwór w uppipe i zamontować również tą seryjną co by się nie marnowała ... a może nie warto i zostawić tak jak jest ? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jako Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Nie odłączaj, zostaw jak jest. Masz nadzór na wskaźniku, jeżeli z alarmem, to wystarczy. Fabryczne działają dobrze ale są najczęściej stare i źle reagują na wszelkie modyfikacje auta. Często padają po zmianach wydechu, modyfikacjach map, zastosowaniu lpg. Przyzwyczajone do ustalonych warunków pracy, źle znoszą wszelkie zmiany. Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba Posted May 15, 2010 Share Posted May 15, 2010 Mozna odlaczyc i w gniazdko wstawic rezystor, albo zrobic remap i wylaczyc wyswietlanie bledu. Fabryczny EGT sluzy do pilnowania dobrego samopoczucia katalizatora w uppipe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
the.wolf Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 od ktorego modelu jest fabryczne egt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam. Posted May 16, 2010 Share Posted May 16, 2010 od ktorego modelu jest fabryczne egt? wrx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now