WO GT-R Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 trafiło się i mnie czy przy okazji zabiegu wymiany uszczelki, warto się pokusić o jakieś zabiegi , które moga się przydać w przyszłości. sti ma przejechane 70 tysiaków km jest zupełna seria, chodzi mi po głowie jakis mały remap ale bez wkraczanie w kucie itd. samochód słuzy głównie do przemieszczania się. za wszelkie uwagi z góry dziękuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Dobrze by było jakbyś jeszcze napisał co to za STI -jaja masz :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
WO GT-R Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 2,5 litra z 2005 roku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 trafiło się i mnie czy przy okazji zabiegu wymiany uszczelki, warto się pokusić o jakieś zabiegi , które moga się przydać w przyszłości. sti ma przejechane 70 tysiaków km jest zupełna seria, chodzi mi po głowie jakis mały remap ale bez wkraczanie w kucie itd. samochód słuzy głównie do przemieszczania się. za wszelkie uwagi z góry dziękuję. Mówi się, że należy użyć mocniejszych szpilek, niż seria, może też zamiast seryjnej uszczelki coś aftermarketowego. Nic innego nie wymyślisz. No może ew. zainwestowanie w poprawienie chłodzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 zwróć uwagę na składanie pokryw zaworów, niech dadzą z dwóch stron uszczelek silikon, żeby nie ciekło na wydech, przy okazji zmień rozrząd jak już masz motor na wierzchu, obspawaj mosiądzem smok olejowy, bo się lubi urwać i jak nie chcesz głębiej ingerowac w motor to tak na szybko chyba na tyle.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WO GT-R Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 zwróć uwagę na składanie pokryw zaworów, niech dadzą z dwóch stron uszczelek silikon, żeby nie ciekło na wydech, przy okazji zmień rozrząd jak już masz motor na wierzchu, obspawaj mosiądzem smok olejowy, bo się lubi urwać i jak nie chcesz głębiej ingerowac w motor to tak na szybko chyba na tyle.... własnie się dziś dowiedziałem, ze byłoby dobrze zmienić miskę olejową na miskę od wrx, która jest podobno wieksza, ma wiecej przegrod i rozwiazuje problem urywania smoka... człowiek chcial sti to mu teraz mówia by graty z wrx wkładać...można zbaraniec nie ma co. dowiedziałem się rownież że jesli udało mi sie przegrzac silnik to na samym planowaniu głowicy sie nie skończy, w grę moze wchodzić rozbieranie całebo silnika bo trzeba bedzie planowac również blok lub cylindry (nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem z tej radosci), pierscienie itd. i zaczynam sie zastanawiac czy nie skoncze na jakims kuciu skoro juz i tak bedzie wszystko w proszku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 kucie kuciem, ale panewki ACL Race sobie włóż..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WO GT-R Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 pierscienie tez jakies dedykowane czy orginały zostawic? czy wogóle ich nie dotykac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 pierścienie dedykowane.....Mahle, CP albo Wossner.....razem z tłokami..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now