Jump to content

uszczelka pod głowicą


WO GT-R

Recommended Posts

trafiło się i mnie :) czy przy okazji zabiegu wymiany uszczelki, warto się pokusić o jakieś zabiegi , które moga się przydać w przyszłości. sti ma przejechane 70 tysiaków km jest zupełna seria, chodzi mi po głowie jakis mały remap ale bez wkraczanie w kucie itd. samochód słuzy głównie do przemieszczania się. za wszelkie uwagi z góry dziękuję.

Link to comment
Share on other sites

Dobrze by było jakbyś jeszcze napisał co to za STI -jaja masz :roll:

Link to comment
Share on other sites

trafiło się i mnie :) czy przy okazji zabiegu wymiany uszczelki, warto się pokusić o jakieś zabiegi , które moga się przydać w przyszłości. sti ma przejechane 70 tysiaków km jest zupełna seria, chodzi mi po głowie jakis mały remap ale bez wkraczanie w kucie itd. samochód słuzy głównie do przemieszczania się. za wszelkie uwagi z góry dziękuję.

 

Mówi się, że należy użyć mocniejszych szpilek, niż seria, może też zamiast seryjnej uszczelki coś aftermarketowego. Nic innego nie wymyślisz. No może ew. zainwestowanie w poprawienie chłodzenia.

Link to comment
Share on other sites

zwróć uwagę na składanie pokryw zaworów, niech dadzą z dwóch stron uszczelek silikon, żeby nie ciekło na wydech, przy okazji zmień rozrząd jak już masz motor na wierzchu, obspawaj mosiądzem smok olejowy, bo się lubi urwać i jak nie chcesz głębiej ingerowac w motor to tak na szybko chyba na tyle....

Link to comment
Share on other sites

zwróć uwagę na składanie pokryw zaworów, niech dadzą z dwóch stron uszczelek silikon, żeby nie ciekło na wydech, przy okazji zmień rozrząd jak już masz motor na wierzchu, obspawaj mosiądzem smok olejowy, bo się lubi urwać i jak nie chcesz głębiej ingerowac w motor to tak na szybko chyba na tyle....

własnie się dziś dowiedziałem, ze byłoby dobrze zmienić miskę olejową na miskę od wrx, która jest podobno wieksza, ma wiecej przegrod i rozwiazuje problem urywania smoka...:) człowiek chcial sti to mu teraz mówia by graty z wrx wkładać...można zbaraniec nie ma co. dowiedziałem się rownież że jesli udało mi sie przegrzac silnik to na samym planowaniu głowicy sie nie skończy, w grę moze wchodzić rozbieranie całebo silnika bo trzeba bedzie planowac również blok lub cylindry (nie jestem pewien czy dobrze zapamiętałem z tej radosci), pierscienie itd. i zaczynam sie zastanawiac czy nie skoncze na jakims kuciu skoro juz i tak bedzie wszystko w proszku...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...