Skocz do zawartości

zablokowana skrzynia automatyczna


siarek

Rekomendowane odpowiedzi

Zostawiłem auto przed domem jak zwykle na biegu "parking" a teraz chce nim odjechać a tu ...

Odpalam silnik, wszystko OK, ale jak próbuje zmienić przełożenie na skrzyni i wciskam ten guzik w drążku to słyszę jak z okolicy stacyjki jakieś tykniecie. Przedtem tego nie było!

Sprawdziłem bezpieczniki od AT i są OK,

Dobrałem sie do tego miejsca gdzie tyka i widze jakieś biale plastiki a w nich jakby metalowy przełącznik który za każdym razem gdy wciskam na drążku przycisk on sie przełącza.

Czy to ten przełącznik jest źródłem mojego problemu?

Jak przełączyć skrzynie przynajmniej na "N" żeby pojechać do warsztatu.

 

pozdr

wm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co cyka przy stacyjce, to blokada wyjecia kluczyka, mozna go wyjac ze stacyjki tylko w pozycji skrzyni "P". Zablokowany jest natomiast mechanizm wybierania biegow, mozna go odblokowac naciskajac srubokretem na dzwigienke pod malutka klapka obok dzwigni zmiany biegow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc, dałem rade :)

Mogłem nawet wrzucić bieg do przodu i pojechać, ale po wyłączeniu nadal się blokuje. Wygląda na to że będę musiał jeździć ze śrubokrętem ;)

Jako rozwiązanie tymczasowe może być, ale co może być główną przyczyną że skrzynia się blokuje?? Juz wiemy, że na pewno sama skrzynia działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 13 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...