Ad Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Podaję dwa czasy: najpierw pierwszy przejazd a potem najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Nie ma mojego ostatniego - 2,17.2s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Nie ma mojego ostatniego - 2,17.2s. pech pewnie słupek ? 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Nie ma mojego ostatniego - 2,17.2s. pech pewnie słupek ? 8) Czysty przejazd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 a mój 2:15 jest? albo 2:14,9999999 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 a mój 2:15 jest? albo 2:14,9999999 a masz seryjnego WRXa czy jednak modzonego ? bo jak modzonego to twoich czasów nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Proponuję rozpocząć nową świecka tradycję publikacji telemetrii z prób Trasa: Trasa wyeksportowana do Google Earth: Mój wykres prędkości: G-Force Czas najlepszego przejazdu wg. telemetrii - 2.16,39s (ten czas jest dużo bardziej dokładny niż czas mierzony stoperem; podaję tylko orientacyjnie, bo nikt inny nie miał takiej mozliwości więc opierajmy się dla wszystkich na stoperze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stf Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 co to - przy hamowaniu tylko 0,8g ? na r888? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 co to - przy hamowaniu tylko 0,8g ? na r888? Dochodzi do 1G na torze, natomiast gdy mierzyłem na ulicy drogę hamowania 100-0km/h to udało mi się dojść do 1,1G. Co ciekawe, moje seryjne S5, na seryjnych oponach 245/40/18, ma drogę hamowania o 3m krótszą (35m) i przeciążenie przy hamowaniu dochodzi do 1,2G. Tu jest wykres przeciążeń podczas hamowania jednego okrążenia w Ułężu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stf Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 no tak - źle popatrzyłem. zwykle przy hamowaniu punkt g na wykresie leci do góry a to jest po prostu log. btw. nie wiem o co chodzi z tym driftboxem - bo niby ma 10Hz i wszyscy się nim zachwycają ale np. na rozecie czasy pomiędzy nim a ręką piotrka różniły się o 0,6sek... tak więc trochę to dziwne bo przez 0,6sek można przejechac przy powiedzmy 50km/h ok. 8metrów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 W racelogicu masz odwrotnie - ujemne wartości to hamowanie. Na górze masz taki graph punktowy, tam lepiej to widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się