Skocz do zawartości

17 kwietnia - nauka z Piotrem Wróblewskim


Spider_EC

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję rozpocząć nową świecka tradycję publikacji telemetrii z prób :D:D:D

 

Trasa:

 

92753458.gif

 

Trasa wyeksportowana do Google Earth:

 

ugoogle1.jpg

 

Mój wykres prędkości:

 

45939023.gif

 

G-Force

 

24969386.gif

 

Czas najlepszego przejazdu wg. telemetrii - 2.16,39s (ten czas jest dużo bardziej dokładny niż czas mierzony stoperem; podaję tylko orientacyjnie, bo nikt inny nie miał takiej mozliwości więc opierajmy się dla wszystkich na stoperze).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to - przy hamowaniu tylko 0,8g ? na r888?

 

Dochodzi do 1G na torze, natomiast gdy mierzyłem na ulicy drogę hamowania 100-0km/h to udało mi się dojść do 1,1G. Co ciekawe, moje seryjne S5, na seryjnych oponach 245/40/18, ma drogę hamowania o 3m krótszą (35m) i przeciążenie przy hamowaniu dochodzi do 1,2G.

 

Tu jest wykres przeciążeń podczas hamowania jednego okrążenia w Ułężu:

 

44641532.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak - źle popatrzyłem. zwykle przy hamowaniu punkt g na wykresie leci do góry a to jest po prostu log.

 

btw. nie wiem o co chodzi z tym driftboxem - bo niby ma 10Hz i wszyscy się nim zachwycają ale np. na rozecie czasy pomiędzy nim a ręką piotrka różniły się o 0,6sek... tak więc trochę to dziwne bo przez 0,6sek można przejechac przy powiedzmy 50km/h ok. 8metrów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...