cypis Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Jak w temacie jak cisne do konca mojego forysia to auto w pewnym zakresie obrotów zaczyna dostawać wibracji. Koła to nie sa, sprawdzane, podpora wału tez wyglada ok, jedynie co mi sie nipodoba to stan podpory skrzyni biegów wg mnie wyglada na wybita ale nie mam porównania do dobrej:( Jeszcze jeden objaw to przy gwałtownym dodaniu i puszczeniu gazu jest głuche puk puk pod podłoga.... Tylko czy podpora skrzyni moze byc przyczyna drgań auta?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 A sprawdzałeś wszystkie poduszki? zarówno na skrzyni jak i na silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 wlasnie pod skrzynia zdaje mi sie wybita tylko do konca nie mam porównania z nowa:( i nie jestem pewnien czy ona by powodowała takie drgania.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest IRAZU Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 wlasnie pod skrzynia zdaje mi sie wybita tylko do konca nie mam porównania z nowa:( i nie jestem pewnien czy ona by powodowała takie drgania.. Jeśli masz uszkodzone zawieszenie silnika albo skrzyni , to takie stuki się będą pojawiać . Przy dodaniu gazu silnik i skrzynia się odchyla , a potem gwałtownie odbija w drugą stronę . Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted March 25, 2010 Share Posted March 25, 2010 Musisz może jakąś łyżką lub łomikiem poodchylać to skrzynie i zobaczyć jak się zachowuje dana poduszka. Być może jest urwana to od razu zauważysz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted March 25, 2010 Author Share Posted March 25, 2010 hmmm ale z czystej ciekawosci pomijajac stuki, dlaczego jak jest uszkodzona (a sprawdzilem raz jeszcze i na 90% jest peknieta) poduszka skrzyni albo jej brak powoduje wibracje na aucie?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ironmzes Posted March 26, 2010 Share Posted March 26, 2010 pewnie dlatego ze przy różnej prędkości obrotowej wału silnik bądź skrzynia wpada w rezonans (drgania) które mogą mieć różną amplitudę przy różnej częstotliwości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now