AMI Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Mam pytanko do specow, odnosnie wtryskiwaczy takich jak ten: Do czego wlasciwie jest potrzebna ta uszczeleczka mala na samym koncu wtryskiwacza? Prawde mowiac wydawalo mi sie, ze ta czesc juz siedzi gleboko dosc w kolektorze i te otworki dokola powyzej tej uszczeleczki tez juz wtryskuja paliwo i jedynie te uszczelki wyzej (podwojna mala i wyzej przy mocowaniu duza) sa potrzebne zeby uszczelnic wtrysk na listwie paliwowej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 AMI, najwyraźniej służą mimo wszystko do uszczelniania, w kolektorze. [ Dodano: Sro Mar 03, 2010 5:18 pm ] Patrz tutaj: Popatrz też tutaj: http://www.robietherobot.com/Storm/fuel ... rguide.htm - rozdział "Fuel Transfer and Sealing" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Przemeq - wszystko fajnie - ale tak na moje oko to funkcje tych, ktore Ty mi pokazujesz pelnia wlasnie te podwojne w tym "moim", ktory jest nieco dluzszy i wchodzi glebiej w kolektor jeszcze i mamy jakby trzeci poziom uszczelnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Hmmm... googlam, bo mnie to zaciekawiło i nigdzie nie widzę wtryskiwaczy, w których byłaby jeszcze uszczelka POD dyszami... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Tzn. ta ostatnia, trzecia, w gruncie rzeczy jest wciaz nad dysza, ale dysza jest nieco inna niz w wiekszosci wtryskow side feed jak widzisz. Chociaz moze sie okazac, ze i te otworki dokola koncowki to tez czesc dysz? [ Dodano: Sro Mar 03, 2010 6:09 pm ] Generalnie to jakaś dziwna sprawa z ta gumką na dyszy. Wygrzebałem karteluszek od swoich wtrysków, z krótką instrukcją montażu i obrazkiem, i... tam nie ma nic o takiej uszczelce. Tylko te środkowe i górne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Chociaz moze sie okazac, ze i te otworki dokola koncowki to tez czesc dysz? Też nad tym myślałem i że są to dysze doszedłem drogą eliminacji. Bo co innego mogło by to być? Po co by było robić otwory o takiej średnicy w tym miejscu i to szczególnie w side-feedach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Aaaa... założę tak, jak są teraz. Co gorszego się może zdarzyć niż pożar? I tak będę pewnie znów odpalać z gaśnicą pod ręką [ Dodano: Pon Mar 15, 2010 8:37 pm ] No i dobra, nadszedl TEN dzien. I przy okazji mam pytanie - czy w klasykowych wtryskach istotna jest kolejnosc przewodow podlaczeniowych? Czy po prostu zamykamy obwod (tam jakas cewka pracuje w srodku?) i jest cacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się