Jump to content

pompa wspomagania kierownicy


roberto
 Share

Recommended Posts

Koledzy..... czy macie problemy z pompą wspomagania układu kierowniczego w Legacy ?

Kilka dni przed upływem gwarancji i przy przebiegu około 60 tys. km dokonałem cyklicznego przeglądu auta. W trakcie przeglądu zdiagnozowano w serwisie (na moją prośbę ) głośną pracę i zakłócenia w działaniu pompy wspomagania układu kierowniczego. Zdecydowano (po konsultacji z S.I.P) o wymianie pompy na koszt gwaranta. W dniu 28.09.2009 roku (czyli 1 dzień przed upływem terminu gwarancji) dokonano wymiany pompy.

W dniu 18.12.2009 objawił sie metaliczny terkot spod maski silnika, którego powodem jest obluzowana (a dokładnie skrzywiona względem innych rolek i paska) rolka przy pompie wspomagania, która powoduje cykliczne "bicie" podczas pracy paska.

Na moje zgłoszenie serwis "Dukiewicz" odebrał auto i telefonicznie przekazał mi wyniki diagnozy problemu jako wada materiałowa rolki, która jest integralną częścią pompy wspomagania i zalecił wymianę całej pompy, która notabene była już wymieniona 28.09.2009 !.

Wg serwisu koszt wymiany pompy (ok. 3 kzł) obciąża teraz Klienta, bo upłynął termin gwarancji na auto..... :shock:

 

Co wy na to :?: :?: :?:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...