roberto Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Koledzy..... czy macie problemy z pompą wspomagania układu kierowniczego w Legacy ? Kilka dni przed upływem gwarancji i przy przebiegu około 60 tys. km dokonałem cyklicznego przeglądu auta. W trakcie przeglądu zdiagnozowano w serwisie (na moją prośbę ) głośną pracę i zakłócenia w działaniu pompy wspomagania układu kierowniczego. Zdecydowano (po konsultacji z S.I.P) o wymianie pompy na koszt gwaranta. W dniu 28.09.2009 roku (czyli 1 dzień przed upływem terminu gwarancji) dokonano wymiany pompy. W dniu 18.12.2009 objawił sie metaliczny terkot spod maski silnika, którego powodem jest obluzowana (a dokładnie skrzywiona względem innych rolek i paska) rolka przy pompie wspomagania, która powoduje cykliczne "bicie" podczas pracy paska. Na moje zgłoszenie serwis "Dukiewicz" odebrał auto i telefonicznie przekazał mi wyniki diagnozy problemu jako wada materiałowa rolki, która jest integralną częścią pompy wspomagania i zalecił wymianę całej pompy, która notabene była już wymieniona 28.09.2009 !. Wg serwisu koszt wymiany pompy (ok. 3 kzł) obciąża teraz Klienta, bo upłynął termin gwarancji na auto..... :shock: Co wy na to :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się