Kuba Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Zdaje się, że 5x częściej niż w innych silnikach Subaru. Skad taki wniosek? Masz dane dotyczace liczby sprzedanych modeli z silnikami 2.5 i 2.2? Bo z tego co sie orientuje to duzo wiecej sprzedano aut z silnikami 2.5 (szczegolnie nowszysch modeli, ktore wystepuja czesto w podanej przez Ciebie tabelce) i nie dziwne ze glownie te silniki maja ta awarie, kiedy nie bylo na drogach innych silnikow. Pozatym przy ponad 100 tysiacach aut z tym silnikiem sprzedawanych rocznie, liczna zgloszen na tej stronie jest niewielka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 Zdaje się, że 5x częściej niż w innych silnikach Subaru. Skad taki wniosek? Masz dane dotyczace liczby sprzedanych modeli z silnikami 2.5 i 2.2? Bo z tego co sie orientuje to duzo wiecej sprzedano aut z silnikami 2.5 (szczegolnie nowszysch modeli, ktore wystepuja czesto w podanej przez Ciebie tabelce) i nie dziwne ze glownie te silniki maja ta awarie, kiedy nie bylo na drogach innych silnikow. Pozatym przy ponad 100 tysiacach aut z tym silnikiem sprzedawanych rocznie, liczna zgloszen na tej stronie jest niewielka. To jest jedna z wielu stron dotyczących tego problemu. Wpisz w Googla "Subaru head gasket problem" i popatrz po wynikach, jakiego silnika dotyczą :wink: A ta proporcja 5:1 pochodzi stąd; http://www.autobild.de/suche/artikel.ph ... 2b0debf236 "An der Maschine bläst bisweilen die eine oder andere Zylinderkopfdichtung durch; der Boxermotor beherrbergt deren zwei. Das kann offenbar bereits bei weniger als 50.000 Kilometern passieren. Kein Wunder, dass einige der Legacy-2.5-Fahrer im Laufe der Zeit eine Zylinderkopfdichtung sogar mehrfach ersetzen lassen mussten. Den 2,5-Liter-Motor trifft dieser bei der Reparatur recht zeitaufwändige Defekt über fünfmal häufiger als die hubraumkleineren Boxer im Legacy." A ponieważ autorzy też nie powołują się na konkretne źródło (statystykę), dlatego napisałem "zdaje się". Ale może to tylko 4:1 . Mimo wszystko, nawet z tak mizernego źródła statystycznego jakim jest proporcja wyników w Googlu wynika, że jest to głównie problem silnika 2.5 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Jak szukasz problemow z silnikiem 2.5 to wiadomo ze nie dostaniesz wynikow na temat silnikow 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 3 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2005 Jak szukasz problemow z silnikiem 2.5 to wiadomo ze nie dostaniesz wynikow na temat silnikow 2.0. Ja w ogóle nie szukam problemów... :wink: Pytanie w Googlu brzmi "Subaru head gasket problem" - gdzie ty widzisz tu pytanie o konkretny silnik? To wśród wyników, które ci Google wyświetli w odpowiedzi na to pytanie, 90% będzie dotyczyło silnika 2.5 . Stąd wniosek, że to głównie problem właśnie tych silników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się