Skocz do zawartości

Prośba o radę: Impreza Outback 2.5


WiS

Rekomendowane odpowiedzi

Zdaje się, że 5x częściej niż w innych silnikach Subaru.

Skad taki wniosek? Masz dane dotyczace liczby sprzedanych modeli z silnikami 2.5 i 2.2?

Bo z tego co sie orientuje to duzo wiecej sprzedano aut z silnikami 2.5 (szczegolnie nowszysch modeli, ktore wystepuja czesto w podanej przez Ciebie tabelce) i nie dziwne ze glownie te silniki maja ta awarie, kiedy nie bylo na drogach innych silnikow. Pozatym przy ponad 100 tysiacach aut z tym silnikiem sprzedawanych rocznie, liczna zgloszen na tej stronie jest niewielka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdaje się, że 5x częściej niż w innych silnikach Subaru.

Skad taki wniosek? Masz dane dotyczace liczby sprzedanych modeli z silnikami 2.5 i 2.2?

Bo z tego co sie orientuje to duzo wiecej sprzedano aut z silnikami 2.5 (szczegolnie nowszysch modeli, ktore wystepuja czesto w podanej przez Ciebie tabelce) i nie dziwne ze glownie te silniki maja ta awarie, kiedy nie bylo na drogach innych silnikow. Pozatym przy ponad 100 tysiacach aut z tym silnikiem sprzedawanych rocznie, liczna zgloszen na tej stronie jest niewielka.

 

To jest jedna z wielu stron dotyczących tego problemu. Wpisz w Googla "Subaru head gasket problem" i popatrz po wynikach, jakiego silnika dotyczą :wink:

 

A ta proporcja 5:1 pochodzi stąd;

 

http://www.autobild.de/suche/artikel.ph ... 2b0debf236

 

"An der Maschine bläst bisweilen die eine oder andere Zylinderkopfdichtung durch; der Boxermotor beherrbergt deren zwei. Das kann offenbar bereits bei weniger als 50.000 Kilometern passieren. Kein Wunder, dass einige der Legacy-2.5-Fahrer im Laufe der Zeit eine Zylinderkopfdichtung sogar mehrfach ersetzen lassen mussten. Den 2,5-Liter-Motor trifft dieser bei der Reparatur recht zeitaufwändige Defekt über fünfmal häufiger als die hubraumkleineren Boxer im Legacy."

 

A ponieważ autorzy też nie powołują się na konkretne źródło (statystykę), dlatego napisałem "zdaje się". Ale może to tylko 4:1 :lol: . Mimo wszystko, nawet z tak mizernego źródła statystycznego jakim jest proporcja wyników w Googlu wynika, że jest to głównie problem silnika 2.5 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak szukasz problemow z silnikiem 2.5 to wiadomo ze nie dostaniesz wynikow na temat silnikow 2.0.

 

Ja w ogóle nie szukam problemów... :wink:

 

Pytanie w Googlu brzmi "Subaru head gasket problem" - gdzie ty widzisz tu pytanie o konkretny silnik?

 

To wśród wyników, które ci Google wyświetli w odpowiedzi na to pytanie, 90% będzie dotyczyło silnika 2.5 . Stąd wniosek, że to głównie problem właśnie tych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...