kowalk Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Co sądzicie wrzuceniu na przód tarcz EBC TURBO GROOVE (NACINANE + NAWIERCANE) do wrxa my06 2.5? (Chyba że jest coś lepszego w podobnej cenie lub tańsze :wink: )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Przede wszystkim do normalnej jazdy nie kupuj tarcz nawiercanych. Nacinane to pół biedy ale nawiercane bardzo często pękają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 EBC TURBO GROOVE To taki lekki półśmietnik. Tak jak prawi dyzio, nawiercanie lubią pękać. Kup zwykłe gładnie, ewentualnie DBA z serii 4000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 gładkie brembo powinny wystarczyć a cena nie jest zabójcza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Nawiercanie to prawie zawsze peka, i tak dobrze ze otwory sa okragle a nie kwadratowe Leszek Wojcik wyjasnil mi, ze nawiercanie tarcz swietnie sie sprawdza... w Porsche. A w takich malych jak w Imprezie to nieporozumienie. Sprawdz Zimmermanna, przyzwoite jakosciowo a bardzo tanie - jak sie pogna to wyrzucisz bez bolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Leszek Wojcik wyjasnil mi, ze nawiercanie tarcz swietnie sie sprawdza... w Porsche. A w takich malych jak w Imprezie to nieporozumienie. To akurat dla mnie jest żaden argument. Gdzieś indziej ktoś mi to wyjaśnił i przekonał twierdząć, że "nawiercane tarcze są OK ale do wyścigów/rajdów. Dla tego, że tam co chwilę zaglądasz, sprawdzasz, możesz w każdej chwili stwierdzić, że popękała i wymienić". Natomiast w normalnym ruchu to nie ma sensu, a zwłaszcza "co chwilę wymienić" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Chodzilo oczywiscie nie o rozmiar auta tylko tarczy. W wiekszej tarczy wieksze dziury i jakos to funkcjonuje :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Niech Ci będzie... :wink: Ale tamte argumenty bardziej do mnie przemawiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Oba sa sluszne :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 kowalk, daruj sobie EBC. Dużo firm wycofuje się z dystrybucji produktów tej firmy, a i ich użytkownicy nie są nimi zachwyceni. Kup DBA, Brembo, Ferodo lub Zimmermany, nie koniecznie w tej kolejności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 elmo, nie strasz mnie tu, bo ja na tyl mam gladkie EBC :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 bo ja na tyl mam gladkie EBC To pół biedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 grzywaczewski, gładkie jeszcze ujdą. Przynajmniej mi w cudzie techniki zwanym Peugeot nawet daja rade Ale te kombinowano-nawiercano-slotowane podobno swojej ceny nie są warte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 elmo, miałem EBC wytrzymały dwa kpl klocków jakieś 18 tys km bez upalania i zaczęły pękać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się