slawko Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 cześć dziś odebrałem autko od mechanika takiego podwórkowo miastowego nie jakiś salon i po ponownym włożeniu silnika (wymiana sprzęgła....) nie gaśnie ta czerwona lampka nad ręcznym " scheck engine " i nie mam pojęcia co ona sygnalizuje jakie mogą być problemy z czym ? wiem tyle że raz nie chciała mi zgasnąć po porannym odpaleniu bez gazu ale jak dałem troszku gazu to znikła odpowietrzanie jeszcze chyba nie dobiegło końca bo temperatura silnika jest trochę większa niż była ...... i uwalony króciec od elektrozaworku który załącza albo wyłącza " tył ' ale te dwa problemy to raczej na pewno nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 slawko, w malaku czy w audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 w maluchu : forum subaru ...dział justy no to pytam o justynkę :razz: chce wiedzieć co mogli spartolić i co z tym robić czy tylko jakis kabelek zapomnieli założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 napisz jaki masz system zasilania. http://www.troublecodes.net/Subaru/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawko Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 OBD fajnie, nie wiedziałem że tu jest .... zasilanie ? tzn .... jest to 1.2 wtrysk 74 konie 93r jak o to chodzi http://picasaweb.google.pl/slawko4x42/W ... 4777834930 (miałem dodać fotkę do tych na dole ale muszę dać jako jedno zdjęcie bo tylu linków nie chce ) jakim wynalazkiem się pod to podłączyć ? ale dopiero po wypłacie kupię niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 OBD fajnie, nie wiedziałem że tu jest .... Przeczytaj dokładnie o Reading Trouble Codes The codes are displayed as pulses of the LED mounted on the module. Long pulses (1.2 seconds) indicate tens and the short pulses (.2 seconds) indicate ones. Pulses are seperated by .3 second puses and codes are seperated by 1.8 second pauses. NOTE:on 89 MPFI models, the Oxygen Moniter light and ECU are mounted under the rear package shelf and are only accessible from the trunk. On some later models the Check engine lamp and O2 monitor lamp flash the code(s) corresponding to the faulty part. The long segment (1.2 sec on) indicates a "ten", and the short segment (0.2 sec on) signifies a "one". * 90 models - Trouble codes on the Justy are viewed on the Oxygen Moniter light, all other models the codes can be viewed on either the Oxygen Moniter light or the MIL (check engine light). * 95 Imprenza and Legacy models have OBD2 systems and require a scanner,but some basic codes can be retreived using the flashing MIL method. [ Dodano: Pią Paź 23, 2009 4:56 pm ] U mnie to na gaźniku działa, znaczy dioda miga, nie miałem błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się