Skocz do zawartości

Wymiana płynu od wspomagania i nie tylko


kazio

Rekomendowane odpowiedzi

Kazio, żeby tak naprawdę spuścic cały płyn to trzeba by było wyjąć przekładnię...ale można poluzować jeden przewód na dole, wlewać do zbiornika nowy płyn, żeby wypychał stary. Albo odkręcić obydwa przewody i kręcić kołami żeby wycisnęło płyn z przekładni, są różne metody, daj najlepiej komus zrobić, bo to niewdzięczna i brudna robota, upaprzesz się.... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj najlepiej komus zrobić, bo to niewdzięczna i brudna robota, upaprzesz się....

Nie takie rzeczy robilem, lubie sie paprac ;) Uturbilem swoja skodzianke i jeszcze jedna tez, wiec z tym sobie poradze. Ale na rozrzad pewnie przyjade do Ciebie, w autolandzie chca okolo 610zl za komplet. Tylko ze widac slady ze kolo pasowe bylo odkrecane, wiec chyba rozrzad byl wymieniany skoro samochod do 150tys km byl serwisowany w niemczech....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem w tym, że rozrząd może był i robiony, tylko nie wiesz, czy było wszystko wymieniane oprócz paska, często ludzie oszczędzają montując pasek i nie zawsze wszystkie rolki, napinacz i pompę, bo te wydaja się jeszcze dobre, i przeżyja jeszcze drugi pasek, i często tak bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem w tym, że rozrząd może był i robiony, tylko nie wiesz, czy było wszystko wymieniane oprócz paska, często ludzie oszczędzają montując pasek i nie zawsze wszystkie rolki, napinacz i pompę, bo te wydaja się jeszcze dobre, i przeżyja jeszcze drugi pasek, i często tak bywa.

Zdaje sobie z tego sprawe. Zrobic zrobie tylko wczesniej czy pozniej...? Zagladalem do paska, wyglada normalnie, nie jest spekany w przeciwienstwie do paskow wieloklinowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko problem w tym, że rozrząd może był i robiony, tylko nie wiesz, czy było wszystko wymieniane oprócz paska, często ludzie oszczędzają montując pasek i nie zawsze wszystkie rolki, napinacz i pompę, bo te wydaja się jeszcze dobre, i przeżyja jeszcze drugi pasek, i często tak bywa.

Zdaje sobie z tego sprawe. Zrobic zrobie tylko wczesniej czy pozniej...? Zagladalem do paska, wyglada normalnie, nie jest spekany w przeciwienstwie do paskow wieloklinowych.

 

Imałem sie kilku zawodów w życiu, ale sprawności wróżki czy czarodzieja nie posiadłem... :lol: zrobić w odpowiednim czasie.... :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawności wróżki czy czarodzieja nie posiadłem...

Ja jako inzynier w swojej pracy ciagle musze kozystrac z tych sprawnosci :mrgreen: Z mniejszym lub z wiekszym powodzeniem :lol:

Ja tu bardziej licze na doswiadczenie "starszych" :)

Czyli przy drugiej wymianie paska radzisz tez wymienic pompe wody?

Jak w subaru jest napedzana pompa oleju? Lancuszkiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...