Skocz do zawartości

Dyfer WRX 06 skrzynia forester, drgania pomocy!!!


sfaragdas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

nie jestem biegly w temacie przelozen, mam skrzynie z forka XT 2.0T (177ps) mialem most RS (98rok) jezdzilo ok, zalozylem most WRX-a i jak sie jedzie to sa duze wibracje, czy chodzi o to ze skrzynia ma inne przelozenia na os a dyfer inne i z tad te drgania??

 

auto stoi boje sie jezdzic zeby nie zdupic dyfra...

 

wszelka pomoc teoretyczna mile widziana. z gory dzieki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale, jak rozumiem, co bys nie wlozyl za most, to przelozenie tylnego dyfra musi byc takie samo ?

WRX ma chyba 4,111, RS chyba tez...

 

acha, i RS ma otwarty dyferencjal, a WRX chyba lekka szpere ?

 

edit:

 

Impreza:

2000-2001 2.5RS 5MT, 4.111

2000-2001 2.5RS 4EAT, 4.444

2002+ WRX 5MT, 3.545,

2002+ WRX 4EAT, 4.111

2004 WRX STi 6MT, 3.900, mechanical

 

SVX:

1992-1997 AWD 4EAT, 3.545 final drive, has axle stubs

 

Legacy:

1991-1992 Turbo 5MT (Sedan only?), 3.900 final drive, has axle stubs

2000 GT, GT-LTD, Outback-CW, Outback-LTD, Outback-SDN (excluding Outback, Brighton, and L)

2001+ 2.5L (Excluding Brighton and L) 5MT, 4.111

2001+ 2.5L (Excluding Brighton and L) 4EAT, 4.444

2002+ 3.0L (H6) Outback and Outback-SDN 5MT, 4.111

2003+ Baja, see Legacy specifications

 

Forester

2000-2002 Forester S 5MT, 4.111

2000-2002 Forester S 4EAT, 4.444

2003+ with Disc Brakes 5MT, 4.111

2003+ with Disc Brakes 4EAT, 4.444

2004 XT Turbo 5MT and 4EAT, 4.444

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zdupic dyfra

 

prędzej rozsadzisz wiskozę albo całą skrzynię niż dyfer....podjedź do ASO i niech Ci na podnośniku zmierzą przełożenia tyłu i przodu. skrzynie uturbionych foresterów mają 4,44, a RS 4,11, nie bardzo rozumiem, jak mogło to chodzić w parze, ale skoro chodziło, może było zmienione przełożenie w skrzyni.... :arrow: PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sfaragdas, na 100% masz nie pasujący dyfer - wiem bo mam praktyczne doświadczenia w tym temacie :roll:

Nie jeździj bo usmażysz wisko, albo co gorsza skrzynie rozwalisz...

wychodzi na to ze XT ma 4.444 a wrx ma 3.545
Raczej duża dysproporcja.... nie łatwiej poszukać pasującego dyfra, niż skrzynie rozbierać ???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvester, to nie moj wozek... to tylko padlina ;-) MBO kupil dyfer, skrzynia byla, zmontowali jak mnie nie bylo i tak sie dzialo, teraz trzeba to spasowac... mam juz to na co czekalem :cool: tylko musze dokladne info odnosnie forka znalezc... ;-) ale to w polowie tygodnia... to tylko kwestia zmiany przekladni w skrzyni z forka... a most WRX-a kupil bo ma szpere ;-)

 

[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 10:39 pm ]

a ogolnie to chcialem wlasnie potwierdzic te przypuszczenia ze rozne sa przelozenia... ;-)

 

ale sie rymlo ;-) w skrzyni i w moscie musi byc to samo ;-) wiec skoro mamy dyfer to do skrzyni trzeba dorwac... ;-)

 

wiem tez ze jak sie odkreca odpowiednie sruby i spuszcza olej to potem sie patrzy do srodka i jest napisane jakie jest przelozenie (na zebatce wytloczone)... i tak bede im kazal to zrobic... a potem zeby kupili co im brakuje... i wpakowali (jak bedzie sie dalo) do skrzyni forka... a jak nie to niech kupia skrzynie WRX-a i beda mieli po problemie ;-)

szczegoly jutro :mrgreen::twisted: :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...