sfaragdas Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Witam nie jestem biegly w temacie przelozen, mam skrzynie z forka XT 2.0T (177ps) mialem most RS (98rok) jezdzilo ok, zalozylem most WRX-a i jak sie jedzie to sa duze wibracje, czy chodzi o to ze skrzynia ma inne przelozenia na os a dyfer inne i z tad te drgania?? auto stoi boje sie jezdzic zeby nie zdupic dyfra... wszelka pomoc teoretyczna mile widziana. z gory dzieki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Na dyfrach często jest opis przełożenia, na twoich nie było? Wydawało mi się, że XT miało główne 1.1/3,9 i tył 3,54, a RS miały krótsze przełożenia - 4.11, ale jak tak jeździło :shock: to ja nie wiem o co kaman? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 xt ma 4,444 nie-turbo mialy 4,111 dane z service manuala dla wersji US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ok jeszcze raz ;-) bylo -> skrzynia forester XT wersja UK oraz most RS (98) wersja USA teraz jest -> skrzynia XT wersja UK oraz tyl WRX EU... to co gdzie musze zmienic zeby bylo ok ;-) pozdrawiam i dzieki za zainteresowanie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 ale, jak rozumiem, co bys nie wlozyl za most, to przelozenie tylnego dyfra musi byc takie samo ? WRX ma chyba 4,111, RS chyba tez... acha, i RS ma otwarty dyferencjal, a WRX chyba lekka szpere ? edit: Impreza: 2000-2001 2.5RS 5MT, 4.111 2000-2001 2.5RS 4EAT, 4.444 2002+ WRX 5MT, 3.545, 2002+ WRX 4EAT, 4.111 2004 WRX STi 6MT, 3.900, mechanical SVX: 1992-1997 AWD 4EAT, 3.545 final drive, has axle stubs Legacy: 1991-1992 Turbo 5MT (Sedan only?), 3.900 final drive, has axle stubs 2000 GT, GT-LTD, Outback-CW, Outback-LTD, Outback-SDN (excluding Outback, Brighton, and L) 2001+ 2.5L (Excluding Brighton and L) 5MT, 4.111 2001+ 2.5L (Excluding Brighton and L) 4EAT, 4.444 2002+ 3.0L (H6) Outback and Outback-SDN 5MT, 4.111 2003+ Baja, see Legacy specifications Forester 2000-2002 Forester S 5MT, 4.111 2000-2002 Forester S 4EAT, 4.444 2003+ with Disc Brakes 5MT, 4.111 2003+ with Disc Brakes 4EAT, 4.444 2004 XT Turbo 5MT and 4EAT, 4.444 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 24 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 wychodzi na to ze XT ma 4.444 a wrx ma 3.545 to w takim razie musze w skrzyni zmienic przelozenie.... ;/ juz nie czaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 nie zdupic dyfra prędzej rozsadzisz wiskozę albo całą skrzynię niż dyfer....podjedź do ASO i niech Ci na podnośniku zmierzą przełożenia tyłu i przodu. skrzynie uturbionych foresterów mają 4,44, a RS 4,11, nie bardzo rozumiem, jak mogło to chodzić w parze, ale skoro chodziło, może było zmienione przełożenie w skrzyni.... :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 emotorsport, a wrx ten most od Ciebie od cieboie jakie ma przelozenie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 sfaragdas, na 100% masz nie pasujący dyfer - wiem bo mam praktyczne doświadczenia w tym temacie :roll: Nie jeździj bo usmażysz wisko, albo co gorsza skrzynie rozwalisz... wychodzi na to ze XT ma 4.444 a wrx ma 3.545 Raczej duża dysproporcja.... nie łatwiej poszukać pasującego dyfra, niż skrzynie rozbierać ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 mozna tez znalezc "talerz i atak" do dyfra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Harvester, to nie moj wozek... to tylko padlina ;-) MBO kupil dyfer, skrzynia byla, zmontowali jak mnie nie bylo i tak sie dzialo, teraz trzeba to spasowac... mam juz to na co czekalem :cool: tylko musze dokladne info odnosnie forka znalezc... ;-) ale to w polowie tygodnia... to tylko kwestia zmiany przekladni w skrzyni z forka... a most WRX-a kupil bo ma szpere ;-) [ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 10:39 pm ] a ogolnie to chcialem wlasnie potwierdzic te przypuszczenia ze rozne sa przelozenia... ;-) ale sie rymlo ;-) w skrzyni i w moscie musi byc to samo ;-) wiec skoro mamy dyfer to do skrzyni trzeba dorwac... ;-) wiem tez ze jak sie odkreca odpowiednie sruby i spuszcza olej to potem sie patrzy do srodka i jest napisane jakie jest przelozenie (na zebatce wytloczone)... i tak bede im kazal to zrobic... a potem zeby kupili co im brakuje... i wpakowali (jak bedzie sie dalo) do skrzyni forka... a jak nie to niech kupia skrzynie WRX-a i beda mieli po problemie ;-) szczegoly jutro :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 sfaragdas, jak już złożysz to zanim ruszysz gdziekolwiek, odkręć wał od dyfra i powiedz żeby liczyć przełożenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfaragdas Opublikowano 25 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 ja im powiedzialem ze najprostrza metoda to taka zebyauto UP dali kreski na opony i pokrecic i sprawdzic roznice obrotowe ;-) prosciej chyba sie nie da... ;-) spoko narazie auto stoi... jak pojdzie skrzynia w kosmos bedzie nastepna ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się