Olleo Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam, czy ktos zakladal dodatkowa/zamiennie chlodnice oleju skrzyni biegow? Wiem, ze chlodnice od AT takie cos posiadaja, ale mi chodzi o calkowicie zewnetrzna - jaka i jak ja zamontowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Tu coś znajdziesz o montażu do Forka z automatem: http://www.subaruforester.org/vbulletin ... oler-5574/ Wg mnie dobrze jest uważać aby nie zasłonić zbyt wiele chłodnicy silnika bo może się silnik zbyt słabo chłodzić wtedy albo wentyalotory będą szaleć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Witam, czy ktos zakladal dodatkowa/zamiennie chlodnice oleju skrzyni biegow? Wiem, ze chlodnice od AT takie cos posiadaja, ale mi chodzi o calkowicie zewnetrzna - jaka i jak ja zamontowac? jezeli nie będziesz używał auta do codziennych ostrych upalanek, a tylko upalał sporadycznie, lepiej zwróć uwagę na olej, jak jest świeży i odpowiedniej jakości, nic się nie stanie skrzyni bez chłodnicy. W innym wypadku byłyby montowane seryjnie. To co jest niezbędne w WRC, w normalnym aucie jest na ogół jednynie kosztownym, ale niekoniecznie potrzebnym bajerem... już lepiej by było zamontować chłodnicę oleju silnikowego, bo w skrajnie ekstremalnych warunkach te 4,5L nie zawsze zdążą się same schłodzić.... no i cóż, pomuk mile widziany aczkolwiek niekoniecznie... :smile: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Tu coś znajdziesz o montażu do Forka z automatem:http://www.subaruforester.org/vbulletin ... oler-5574/ Wg mnie dobrze jest uważać aby nie zasłonić zbyt wiele chłodnicy silnika bo może się silnik zbyt słabo chłodzić wtedy albo wentyalotory będą szaleć.. Ło kurna, ale duza. Wydaje mi sie, ze widzialem kiedys na forum zdjecie znacznie mniejszej? [ Dodano: Sob Wrz 19, 2009 10:00 am ] jezeli nie będziesz używał auta do codziennych ostrych upalanek, a tylko upalał sporadycznie, lepiej zwróć uwagę na olej, jak jest świeży i odpowiedniej jakości, nic się nie stanie skrzyni bez chłodnicy. W innym wypadku byłyby montowane seryjnie. To co jest niezbędne w WRC, w normalnym aucie jest na ogół jednynie kosztownym, ale niekoniecznie potrzebnym bajerem... już lepiej by było zamontować chłodnicę oleju silnikowego, bo w skrajnie ekstremalnych warunkach te 4,5L nie zawsze zdążą się same schłodzić.... no i cóż, pomuk mile widziany aczkolwiek niekoniecznie... :smile: Kiedy wlasnie w S-turbo jest montowana seryjnie, ale u mnie na wskutek tragicznej pomylki zostala zamontowana chlodnica bez chlodzenia oleju. Niby codziennie ostrych upalanek nie robie, ale wystarczy ostrzej pojezdzic, albo, co nawet lepsze, po gorskich serpentynach parenascie km zrobic i zapodaje dosc mocno rozgrzanym olejem ze skrzyni. Ci, ktorzy byli na trasie terenowej na Plejadach, powinni wiedziec o czym mowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Tu masz PDF'a jak to się montuje w Tribecach - poniżej chłodnic silnika i klimy - bardzo rozsądnie - w dość chłodnym miejscu, w autach gdzie jest to przewidziane jako dodatek, są już gotowe miejsca montażu, ta sama chłodnica chyba pasuje do Legacy i Outbacka - ma dużą zaletę nie stawiania znacznego oporu tłoczenia oleju jak to potrafią ponoć niektóre "wielozakrętowe" i "bardzo skuteczne" podróbki, z którymi dodatkowo trzeba się nieźle namęczyć przy montażu plastikowymi paskami itp prowizorkami :-( widziałem już coś takiego - zresztą na obrazkach, które widziałeś z US forum Forka też to profesjonalnie nie wygląda. http://techinfo.subaru.com/html/ixSearc ... ree_pub=13 Jeśli dodatkowe chłodnice w aucie takie jak Twoje powinny być montowane seryjnie to sprawa prosta bo wszystko powinno być równie łądnie wyprowadzone jak np. Tribecach. Oczywiście jeśli serio jej potrzebujesz - zgodnie z powyższym postem Emotorsport'a... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Jeśli dodatkowe chłodnice w aucie takie jak Twoje powinny być montowane seryjnie to sprawa prosta bo wszystko powinno być równie łądnie wyprowadzone jak np. Tribecach. W s-turbo chłodzenie oleju skrzyni mt jest tak samo rozwiązane jak at. Seryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Dokladnie - jest wbudowane w chlodnice wody. Szkoda, ze sie wtedy tak malo czasu bylo, bo bym zaczekal na wlasciwa chlodnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 W Tribece chłodzenie ATFu jest standardowo również wpięte w chłodnicę wody ale oprócz tego jest pętla gumowa poprowadzona do zderzaka (pod zbiornik spryskiwacza, którą można zdjąć aby wpiąć dodatkową dedykowaną chłodnicę Part No D551SXA000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się