GeOrGe Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Witam Postanowiłem samodzielnie wymienić płyn w wspomaganiu. Prosiłbym o jakieś rady, sugestie czy instrukcje jak się do tego zabrać np. co odkręcić żeby spuścić stary płyn. Pamiętam z lektury forum że jest jakiś problem z odpowietrzeniem układu, słychać jakieś dziwne dźwięki czy coś. Auto to impreza GT'99. Z góry dzięki za pomoc. PS. Wiem że na tapecie jest temat dotyczący wspomagania ale wydaje mi się że mniej osób tam trafi a poza tym dotyczy trochę innego problemu Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Witaj, płyn spuszczasz najlepiej przez odkręcenie jednego z dwóch przewodów idących z pompy do przekładni (podnośnik...), zakręcasz, wlewasz do zbiorniczka i kontrolując ciągle stan (dolewając) kręcisz kierownicą przy zapalonym silniku od oporu do oporu kilkanaście razym, aż ucichnie (przestanie wyć jak umarlak) :grin: nastepnego dnia możesz powtórzyć zabieg z kręceniem dla pewności. w połozeniach krańcowych przytrzymujesz kierowncę przez 2-3 sekundy. i tyle. pomuczek i dobranoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 Dzięki za szybką odpowiedź, oczywiscie 'pomuk' zaraz poleci. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy spuszczaniu warto pokręcić kierownicą aby wypompować cały płyn z przekładni? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 nie zaszkodzi, możesz spróbować, tylko nie za długo przy pracującym silniku, żeby szlag nie trafił pompy na sucho [ Dodano: Sob Cze 27, 2009 11:39 pm ] dzięki za pomuczka :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted June 28, 2009 Author Share Posted June 28, 2009 Temacik ogarnięty Wszystko poszło bez najmniejszych problemów, nawet pompa nie zawyła Jeszcze raz dzięki za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 Odgrzewam kotleta: jaki płyn należy wlać przy wymianie (ATF?) i ile go potrzeba w GT? EDIT: już wiem, jakiś Dexron III , 0,7 L Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted September 8, 2009 Share Posted September 8, 2009 ~0,7l. Nie ma jakiegoś wymogu odnośnie marki...np. VV, Prestone, Dextron III. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now