cząstek Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Pytanie ? Kto używa tych opon na codzień w warunkach ulicznych i jakie są ewentualne wrażenia z jazdy na nich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Są bardzo,bardzo głośne i trzeba mocno uważać w deszczową pogodę - nie odprowadzają wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 bardzo dobre opony na suche nawierzchnie. do jazdy codziennej duzą lepszą opona jest potenza re 070 rownie dobrze spisuje sie na deszczu jak i na suchym. tak jak napisal bryku to opona typu slick wiec jest bardzo glosna.potenza pomimo opony sportowej z homologacja jest opona rownie dobra na tor jak i na ulice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Jeździłem na co dzień na R888, i tak jak piszą Bryku i vert, kiepsko jest jak pada deszcz. Teraz mam RE070 i na co dzień moim zdaniem to idealna opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cząstek Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 A co powiecie na Yokohama PARADA Spec-2. RE070 właśnie się kończą więc zastanawiam się czy brać takie same czy kombinować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 czy brać takie same brac takie same. Podlacze sie do watku... Czy ta opona przy ostrzejszej jezdzie czy to ulicznej czy torowej nie wyniszcza napedów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 A co powiecie na Yokohama PARADA Spec-2. Fajne są i tanie, ale w 17" i tak nie ma rozmiaru na STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Toyo r888 sa na McRae - doslownie kleja sie na suchym, troche ciekawie jest na mokrym. Czy sa glosne, to nie wiem. nie mam porownania, bo 'zawsze' tam byly A co powiecie na Yokohama PARADA Spec-2 maja zajebiaszczy wzor bieznika :razz: mam na mx-5 i jest bardzo OK, ale t wolne autko jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cząstek Opublikowano 18 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Czy ta opona przy ostrzejszej jezdzie czy to ulicznej czy torowej nie wyniszcza napedów? Napędy niszczymy my a nie opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Napędy niszczymy my a nie opony Nie do końca, gdyby nie było przyczepności to koła by się kręciły a napędy nie dostawały w tyłek a tak to im większa przyczepność tym większe siły muszą przenieść napędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Nie do końca, gdyby nie było przyczepności to koła by się kręciły a napędy nie dostawały w tyłek a tak to im większa przyczepność tym większe siły muszą przenieść napędy. exactly!!! Czy ktos ma doswiadczenie i moze zabrac glos. ktos kto powie: Mialem nowiusienkie poloski zalozylem slicki, pojechalem na tor a wrocilem na lawecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Nie do końca, gdyby nie było przyczepności to koła by się kręciły a napędy nie dostawały w tyłek a tak to im większa przyczepność tym większe siły muszą przenieść napędy. exactly!!! Czy ktos ma doswiadczenie i moze zabrac glos. ktos kto powie: Mialem nowiusienkie poloski zalozylem slicki, pojechalem na tor a wrocilem na lawecie. Ja mogę sie wypowiedzieć ... Miałem stare, co prawda, półośki ale miałbym je do tej pory , gdybym nie założył slicków Jasną rzeczą jest , że nawet przy średniej klasy slickach, na suchym, przyczepnym asfalcie, nie ma co liczyć na uslizg kół. Więc zarówno półośki, dyfry jak i skrzynia biegów dostają mocno w tyłek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Ok, ale ani R888, ani tym bardziej RE070 nie jest slickiem, wiec o napędy nie ma co się martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Są bardzo,bardzo głośne i trzeba mocno uważać w deszczową pogodę - nie odprowadzają wody. to prawda, mozna co prawda dociac ale i tak na kaluze nie pomoze, na lekko mokrej nawierzchni jest do przezycia... ale 70-tka lepsza oski trzeba zalozyc enkowe i po problemie... z oskami ale co inne w napedach wtedy cierpi bardziej :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.