Skocz do zawartości

Regulacja KYB AGX w WRX


dzibi

Rekomendowane odpowiedzi

Poradźcie - jaki jest następy krok, jeżeli chcę zmienić siłę tłumienia w tych amorkach. Problem jak się zapewne domyślacie jest z tylnymi amorkami, bo z przodu jest wszystko na wierzchu. Wiem, że np w GT było pokrętło od dołu, ale ponoć w new age trzeba wywalać kanapę tylną. Chodzi o to, że dotarłem do tego etapu:

 

p5120063.th.jpg

 

p5120064.th.jpg

 

... i zwątpiłem... Czy te pokrywki trzeba odkręcić, żeby dostać się do śrubek regulujących?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na chłopski rozum to regulacja powinna być na dole amorka czyli tak jak w GT.

Jeśli faktycznie za każdym razem trzeba odkręcać jakieś blaszki i zdejmować kanapę to jakaś paranoja :roll:

 

W new age regulacja z tyłu jest na górze. Trzeba sobie przysposobić otoczenie do regulacji. Jakaś dziurka albo coś... :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zdejmować kanapę to jakaś paranoja

 

No właśnie... Też tak uważam, ale niestety na dole nic nie ma - auto podniosłem, obadałem, więc chyba faktycznie regulacja jest od góry - tak jak z przodu. Nawiasem mówiąc wyjęcie kapy to nie taki wielki problem - jakieś 5 minut - jeżeli nikt na niej nie siedzi oczywiście :lol: Z odkręceniem tych pokrywek może nie być tak łatwo, bo mocowania pasów przeszkadzają w dostępie do śrubek...

 

Mi chodziło bardziej o to, czy te blaszki można bezpiecznie zdjąć (odkręcić). Nic się nie stanie? Czy to są tylko jakieś pokrywki, czy to przypadkiem nie jest jednocześnie główne mocowanie amorków do budy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Czy to są tylko jakieś pokrywki, czy to przypadkiem nie jest główne mocowanie amorków do budy?

to jest "dwa w jednym", tj. i mocowanie amorka do budy, i mocowanie pokrywki (tylko po cholere ta pokrywka potrzebna przy regulowanych od gory amorkach :roll: )

 

jak auto stoi na rownym twardym podlozu, mozesz smialo odkrecac te trzy srubki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4 dzięki, autko stoi w hali garażowej, więc raczej twardo jest, ale patrząc po tym, jak okna i sufity wyglądają w mieszkaniu, to nie wiem,czy tam jest tak równo :lol:

 

pomuk poszedł :cool:

 

lecę obadać :arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eddie_gt4 dzięki, autko stoi w hali garażowej, więc raczej twardo jest, ale patrząc po tym, jak okna i sufity wyglądają w mieszkaniu, to nie wiem,czy tam jest tak równo :lol:

 

pomuk poszedł :cool:

 

lecę obadać :arrow:

dzieki :smile:

 

tylko uwazaj z dokrecaniem, nie zakrecaj zbyt mocno :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzzjjjjjałłłła!

 

Wszystko w porządeczku się udało, tylko ile zabawy z tymi blaszkami, ojejciu!!! Tylko teraz jakoś tak całe auto "pływa" po przestawieniu z 2 na 1. Fakt, jest bardziej komfortowo coś jak seria, ale hmmm... chyba przestawię znowu na 2 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...