emotorsport Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 mieć 286 lub 293 KM, nie 270 jak napisał Andrzej K., Ja to robiłem z 10 lat temu. ...sam rozumiesz , ze pamiec z wiekiem..... ..moglo byc tak jak mówisz...a jedna z turbinek chodzila u mechanika w Leonie turbo...po lekkim zwiekszeniu smarowania....turbo-dziura nie występowala :wink: AK całkiem możliwe, że Japończycy zamontowali w TT dwie turbiny z Leosia, na to nie wpadłem, są na pewno inne, mniejsze i na 4 śruby, przeraża mnie trochę ilość podcisnień.... dobrze że poznaczyłem.... [ Dodano: Pon Cze 29, 2009 11:13 pm ] Andrzej, moim planem nie jest wybudowanie najmocniejszego i najszybszego Subaraka na świecie... i tak niewykonalne w mojej wiejskiej szopie.... :grin: i z moimi środkami...po prostu chciałbym mieć TEGO JEDYNEGO, i tak naprawdę jest mi obojetne, czy będzie miał 200, 270 czy 280KM... dziecko kocha się nawet jak jest ułomne.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 całkiem możliwe, że Japończycy zamontowali w TT dwie turbiny z Leosia, Nie to my załozylismy jedna z Biturbo do Leona T i pare lat jeżdzila a poniewaz jest mala to wkrecala sie prawie równo z dodaniem gazu... :wink: AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 całkiem możliwe, że Japończycy zamontowali w TT dwie turbiny z Leosia, Nie to my załozylismy jedna z Biturbo do Leona T i pare lat jeżdzila a poniewaz jest mala to wkrecala sie prawie równo z dodaniem gazu... :wink: AK i może w tym drzemie tajemnica.... dwie małe zamiast jednej wielkiej...zgodzę się, że w ciężkim Legacu kombi może być mało osiągów, ale ja wtykam toto w coupe po Czerniku i Matim, czyli do odchudzonej na maxa ćwierćmilówki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 fajny temat :wink: emotorsport podolales z ta przekladka ??? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiktor Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Swietny pomysł emotorsport. Daj znac czasem jak postępy.Troche mnie zmartwiłeś tymi komplikacjami. Sam myśle nad taką przeróbką ale narazie brak funduszy na zakup budy imprezy i anglika z twin turbo najlepiej kompletnego. Te dwa wydech to orginalny pomysł, ja w swojej zrobie jeszcze dwa oddzielne kolektory ssonce i założe dwie przepustnice, a prawe turbo będzie pompować na lewą strone i odwrotnie. Życze powodzenia i czekam na relacje jak postępy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Wracam przypadkiem do tematu - ta impreza coupe z motorem od Legasa GTB ciągle stoi, a czasami jeździ :razz: , u mnie w Krużewnikach. Swap był zupełny, a więc zachowano wszelkie "aspekty" tegoż motoru. Jak już pisałem rok temu - serwo małe, dodatkowy wspornik do kolumny kierowniczej, który trzeba wspawać do komory, sama kolumna obniżona (pod innym kątem niż w oryginale) i jeszcze parę innych sztuczek. Bóg mi świadkiem, że to auto JEST i widziałem motor w środku DZIAŁAJĄCY. Przykro mi, ale ze względów czysto osobistych nie mogę podać namiarów do kolesia. :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się