Janussz Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam, mam zamiar kupic STI EU 2.0 i chcial bym zmienic w nim wydech oraz zrobic program tak gdzies na 310 moze 320km. Chcial bym sie dowiedziec jaki polecacie wydech i jaki jest to wydayek. Jak to sumaru musi ladnie basowo mruczec. Czy przy programie trzeba zmienic pompe paliwa?? w GT mialem walbro. Z gory dziekuje za info.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 jedziesz do eltecu i prosisz o wydech, koszt ok 2500zl. Wymiana pompy to nieduży wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 jedziesz do eltecu i prosisz o wydech, koszt ok 2500zl Tyle, ze pewnie po czasie zapragniesz jakiegos firmowego brzmienia (backbox). Czy przy programie trzeba zmienic pompe paliwa?? Trzeba. Na Walbro. Adamusmax. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezz Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 gorąco polecam Devila , do mocy 320 KM wystarczy 2,75`` brzmi pieknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 gorąco polecam Devila , do mocy 320 KM wystarczy 2,75``brzmi pieknie Devil, Supersprint, Prodrive, HKS, Blitz ... Wymieniac mozna wiele Jak robisz program to mozna sie pokusic o wydehc bez katalizatora, bo przy seryjnych nastawach bez remapu warto by sportowy kat byl, chocby z powody ChekEngine i przeladowywania. I tak ja napisal Bartezz wystarczy do 2,75 cala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janussz Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Czyli z 6 tysiecy trzeba liczyc na wymiane wydechu i zrobienie mapy. Czy ten wydeszek z elteca daje rade, ma ladne basowe brzmienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Janussz, tak chodzil ElTec u mnie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janussz Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 nice:D Jaki koszt tego elteca??? I czy ma on katalizatory czy jest od samej turbiny poprowadzony?? Czy swieci ci sie check engine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Jeśli interesuje Cię coś bardzo głośnego może Blitz Nur Spec R. Ja szczerze mówiąc, czasami wymiękam na dłuższych trasach Dodam, że mam zmieniony downpipe ze sportowym katem. Tutaj próbka dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 nice:DJaki koszt tego elteca??? I czy ma on katalizatory czy jest od samej turbiny poprowadzony?? Czy swieci ci sie check engine? Chyba 2300 pln - nie ma katow, od turbiny, tylko koncowa puszka. Check sie nie swieci, bo zostal wylaczony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Jeśli interesuje Cię coś bardzo głośnego może Blitz Nur Spec R. Ja szczerze mówiąc, czasami wymiękam na dłuższych trasach Dodam, że mam zmieniony downpipe ze sportowym katem. Tutaj próbka dźwięku Jakoś cienko wychodzi na tym filmiku mój Blitz Nur Spec bez zaślepki daje wrażenie startującego F16..... a ten co się odważył kręcić film od tyłu z takiej odległości by już niechybnie ogłuchł.... hardcore dla wyjątkowo wytrzymałych, absolutnie nie nadaje się na trasy dłuższe niż 5km... no chyba, że w kasku.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 ja mialem wydech taki ze wiekszosc znanych mi wymiekala pod wzgledem glosnosci i dzwieku teraz mam juz dosc wiec zakladam turboback Fujitsubo fajnie brzmi i nie przesadnie glosno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 nice:DJaki koszt tego elteca??? I czy ma on katalizatory czy jest od samej turbiny poprowadzony?? Czy swieci ci sie check engine? Chyba 2300 pln - nie ma katow, od turbiny, tylko koncowa puszka. Check sie nie swieci, bo zostal wylaczony. el-tec jest spoko na poczatku troche glosno ale pozniej jak sie juz przyzwyczaisz jest ok. mozesz zalozyc srodkowa przelowtowa puszke (bedzie ciszej) ale raczej nie trzeba chlopaki daja rade no i cena jest atrakcyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wzmocniak Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 gorąco polecam Devila , do mocy 320 KM wystarczy 2,75``brzmi pieknie Zdecydowanie popieram. Mam u siebie przelotowego 3'' Devila bez kataliz., puszkę na końcu, upust Forge'a, zmienioną mapę i dało to 320km. Trochę głośno jest przy ok. 3000, ale robię 200 kilometrowe trasy i nie narzekam. Dźwięk jest rewelacyjny, bulgot słychać w całym zakresie obrotów, przy cut-off raz za czas lekko strzeli w komin. Spalanie spadło w porównaniu do 265 koni. Nie wiem ile kosztował wydech, bo całość przeróbek wyszła 20 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się