Kramar Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Wymieniony czujnik spalania stukowego, skasowany błąd, było ok do momentu kiedy auto nie postało dłużej, na zimno znowu zapaliło się CE, czasami na ciepłym silniku kontrolka sama gaśnie, ale problem wraca jak ostygnie, juz sprawdzałem zależności pogodowe wilgoć itp, nie ma powtarzalności występowania błedu, dziś sprawdzałem masy na nadkolach, silniku, akumlatorze, instalacja ladna czysta wszystko ładne oryginalne, przejechane okolo 190kkm Jakie usterki mogą jeszcze powodować w-w błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Witam, Ważny jest moment dokręcenia oraz powierzchnie styku czujnika z blokiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kramar Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 ok, wyczyszcze powierzchnie i złożę jeszcze raz, jeśli nie jest to tajemnica to jakim momentem dokręcić, na co zwrócić uwage przy montażu...? kurcze a wydaje się, że taka drobna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 moment dokręcenia powinien wynosić dokładnie 24 Nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi