ppmarian Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 jakie fabryczne zabezpieczenia (alarm, imobilajzer, itp) ma forester 2008 US X sports potrzebuje tych danych do ubezpieczenia AC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Fabrycznie jest ubogo. Tylko immobilizer, alarm może być zainstalowany do fabrycznego pilota ale figuruje jako opcja dodatkowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 ja w moim mam alarm. Ale nie jestem pewien co do immo. Musiałbym się przejechać do specjalistów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Musiałbym się przejechać do specjalistów niekoniecznie :wink: info z: http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2008.html ALL 2008 X models include (...) Alarm system with Keyless remote entry and ignition disable tak więc wygląda na to, że alarm jest... Choć jak mam być szczery, to nigdzie syreny fabrycznej nie znalazłem... Być może oni trochę inaczej rozumieją kwestię alarmu, gdyż we wszystkich modelach trzeba robić: Shock sensor alarm upgrade $298 ($194) Tu jest pełne info: http://www.cars101.com/subaru/keyless.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 jakie fabryczne zabezpieczenia (alarm, imobilajzer, itp) ma forester 2008 US X sports potrzebuje tych danych do ubezpieczenia AC Jak masz tylko Immobilizer to potrzebujesz jeszcze jednego zabezpieczenia. Ja nie chciałem w swoim montować alarmu ani ISR bo trzeba rozbebeszać auto. I kosztuje to dość dużo (w ASO) Oznakowałem DNA za ok 550 zł brutto i mam z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Musiałbym się przejechać do specjalistów niekoniecznie :wink: info z: http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2008.html ALL 2008 X models include (...) Alarm system with Keyless remote entry and ignition disable tak więc wygląda na to, że alarm jest... Choć jak mam być szczery, to nigdzie syreny fabrycznej nie znalazłem... Być może oni trochę inaczej rozumieją kwestię alarmu, gdyż we wszystkich modelach trzeba robić: Shock sensor alarm upgrade $298 ($194) Tu jest pełne info: http://www.cars101.com/subaru/keyless.html czytałem to kiedyś ale nie jestem pewien co do immobilizera a to dlatego że pare dni temu chciałem zaprogramować zapasowy kluczyk i pan w zakładzie mi powiedział że z mojego oryginalnego kluczyka nie ma odczytu kodu co oznacza że go nie ma - znaczy nie ma immo :roll: A alarm mi sprawdził kiedyś na parkingu budowlaniec ubijający obok mojego Forka wibratorem podłoże pod kostkę Alarm brzmiał jak klakson stąd mój wniosek że chyba korzysta z syreny klaksonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 ppmarian, podsumowując: jeśli chcesz mieć 2 zabezpieczenia wymagane do AC, to wg. specyfikacji amerykańskiej je masz, ale jeśli chciałbyś zabezpieczyć samochód, to moje subiektywne zdanie w tym temacie, jako użytkownika FXT Sports, zrób te zabezpieczenia (np. alarm) od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ppmarian, podsumowując: jeśli chcesz mieć 2 zabezpieczenia wymagane do AC, to wg. specyfikacji amerykańskiej je masz, ale jeśli chciałbyś zabezpieczyć samochód, to moje subiektywne zdanie w tym temacie, jako użytkownika FXT Sports, zrób te zabezpieczenia (np. alarm) od nowa. no wlasnie nie jestem pewien czy mam 2 zabezpieczenia. co do alarmu to zgoda jest (na fabrycznej syrenie klaksonu ale jest ) ale imobilajzer byl tylko* w wersjach z Turbo a ja mam N/A *- tak wyczytalem z www.cars101.com kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? nigdy takich rzeczy nie robiłem (jestem od kilkunastu lat w PZU) - na czym ma to niby polegać?(tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów na ile czasu wazne jest takie orzeczenie ? [ Dodano: Pon Lut 02, 2009 10:01 am ] jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...? alarm jest fabryczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sal Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Oznakowałem DNA za ok 550 zł brutto i mam z głowy.Znaczy jakiś ubezpieczyciel Ci przyjął jako zabezpieczenie, znakowanie samochodu?Podasz nazwę tej firmy ubezpieczeniowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 naLeśnik napisał/a: Cytat: kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów na ile czasu wazne jest takie orzeczenie ? agent nie mówił że to jest okresowy papier. Ja to rozumiem tak, że przy podpisywaniu umowy agent potrzebuje to żeby mieć dowód na to że są dwa zabezpieczenia - to wszystko. I nie trzeba tego odnawiać co roku. Przynajmniej nic takiego agent nie mówił. Wziął kwit, wpisał w umowę ubezpieczenia że dwa fabryczne zabezpieczenia i wsjo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 anakinsky napisał/a:jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...? alarm jest fabryczny... ppmarian, do tego ASO chciałeś jechać? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=781052#781052 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wentyl Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 l czytałem to kiedyś ale nie jestem pewien co do immobilizera a to dlatego że pare dni temu chciałem zaprogramować zapasowy kluczyk i pan w zakładzie mi powiedział że z mojego oryginalnego kluczyka nie ma odczytu kodu co oznacza że go nie ma - znaczy nie ma immo :roll: A alarm mi sprawdził kiedyś na parkingu budowlaniec ubijający obok mojego Forka wibratorem podłoże pod kostkę Alarm brzmiał jak klakson stąd mój wniosek że chyba korzysta z syreny klaksonu. witam. ha... u mnie jest dokładnie tak samo jak u kolegi. myślę że dobrym dodatkowym rozwiązaniem była by blokada skrzyni biegów. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się