Jump to content

fabryczne zabezpieczenia - forester 2008 US


ppmarian
 Share

Recommended Posts

Musiałbym się przejechać do specjalistów
niekoniecznie :wink:

info z: http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2008.html

ALL 2008 X models include (...) Alarm system with Keyless remote entry and ignition disable tak więc wygląda na to, że alarm jest... Choć jak mam być szczery, to nigdzie syreny fabrycznej nie znalazłem... Być może oni trochę inaczej rozumieją kwestię alarmu, gdyż we wszystkich modelach trzeba robić: Shock sensor alarm upgrade $298 ($194)

 

Tu jest pełne info: http://www.cars101.com/subaru/keyless.html

Link to comment
Share on other sites

jakie fabryczne zabezpieczenia (alarm, imobilajzer, itp) ma forester 2008 US X sports

 

potrzebuje tych danych do ubezpieczenia AC

 

Jak masz tylko Immobilizer to potrzebujesz jeszcze jednego zabezpieczenia.

Ja nie chciałem w swoim montować alarmu ani ISR bo trzeba rozbebeszać auto.

I kosztuje to dość dużo (w ASO)

Oznakowałem DNA za ok 550 zł brutto i mam z głowy.

Link to comment
Share on other sites

Musiałbym się przejechać do specjalistów
niekoniecznie :wink:

info z: http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2008.html

ALL 2008 X models include (...) Alarm system with Keyless remote entry and ignition disable tak więc wygląda na to, że alarm jest... Choć jak mam być szczery, to nigdzie syreny fabrycznej nie znalazłem... Być może oni trochę inaczej rozumieją kwestię alarmu, gdyż we wszystkich modelach trzeba robić: Shock sensor alarm upgrade $298 ($194)

 

Tu jest pełne info: http://www.cars101.com/subaru/keyless.html

 

czytałem to kiedyś ale nie jestem pewien co do immobilizera a to dlatego że pare dni temu chciałem zaprogramować zapasowy kluczyk i pan w zakładzie mi powiedział że z mojego oryginalnego kluczyka nie ma odczytu kodu co oznacza że go nie ma - znaczy nie ma immo :roll:

A alarm mi sprawdził kiedyś na parkingu budowlaniec ubijający obok mojego Forka wibratorem podłoże pod kostkę :mrgreen: Alarm brzmiał jak klakson stąd mój wniosek że chyba korzysta z syreny klaksonu.

Link to comment
Share on other sites

ppmarian, podsumowując: jeśli chcesz mieć 2 zabezpieczenia wymagane do AC, to wg. specyfikacji amerykańskiej je masz, ale jeśli chciałbyś zabezpieczyć samochód, to moje subiektywne zdanie w tym temacie, jako użytkownika FXT Sports, zrób te zabezpieczenia (np. alarm) od nowa.

Link to comment
Share on other sites

ppmarian, podsumowując: jeśli chcesz mieć 2 zabezpieczenia wymagane do AC, to wg. specyfikacji amerykańskiej je masz, ale jeśli chciałbyś zabezpieczyć samochód, to moje subiektywne zdanie w tym temacie, jako użytkownika FXT Sports, zrób te zabezpieczenia (np. alarm) od nowa.

 

no wlasnie nie jestem pewien czy mam 2 zabezpieczenia. co do alarmu to zgoda jest (na fabrycznej syrenie klaksonu :) ale jest ) ale imobilajzer byl tylko* w wersjach z Turbo a ja mam N/A

 

*- tak wyczytalem z www.cars101.com

 

kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje?

Link to comment
Share on other sites

kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił?
nigdy takich rzeczy nie robiłem (jestem od kilkunastu lat w PZU) - na czym ma to niby polegać?
(tylko ASO ??? ) ile to kosztuje?
jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...?
Link to comment
Share on other sites

kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje?

 

ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU

 

Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów

Link to comment
Share on other sites

kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje?

 

ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU

 

Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów

 

na ile czasu wazne jest takie orzeczenie ?

 

[ Dodano: Pon Lut 02, 2009 10:01 am ]

jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...?

 

alarm jest fabryczny...

Link to comment
Share on other sites

naLeśnik napisał/a:

Cytat:

kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje?

 

 

ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU

 

Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów

 

 

na ile czasu wazne jest takie orzeczenie ?

 

agent nie mówił że to jest okresowy papier. Ja to rozumiem tak, że przy podpisywaniu umowy agent potrzebuje to żeby mieć dowód na to że są dwa zabezpieczenia - to wszystko. I nie trzeba tego odnawiać co roku. Przynajmniej nic takiego agent nie mówił. Wziął kwit, wpisał w umowę ubezpieczenia że dwa fabryczne zabezpieczenia i wsjo :)

Link to comment
Share on other sites

l

czytałem to kiedyś ale nie jestem pewien co do immobilizera a to dlatego że pare dni temu chciałem zaprogramować zapasowy kluczyk i pan w zakładzie mi powiedział że z mojego oryginalnego kluczyka nie ma odczytu kodu co oznacza że go nie ma - znaczy nie ma immo :roll:

A alarm mi sprawdził kiedyś na parkingu budowlaniec ubijający obok mojego Forka wibratorem podłoże pod kostkę :mrgreen: Alarm brzmiał jak klakson stąd mój wniosek że chyba korzysta z syreny klaksonu.

witam. ha... u mnie jest dokładnie tak samo jak u kolegi. myślę że dobrym dodatkowym rozwiązaniem była by blokada skrzyni biegów. pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...