ppmarian Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 jakie fabryczne zabezpieczenia (alarm, imobilajzer, itp) ma forester 2008 US X sports potrzebuje tych danych do ubezpieczenia AC Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Fabrycznie jest ubogo. Tylko immobilizer, alarm może być zainstalowany do fabrycznego pilota ale figuruje jako opcja dodatkowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naLeśnik Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 ja w moim mam alarm. Ale nie jestem pewien co do immo. Musiałbym się przejechać do specjalistów Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Musiałbym się przejechać do specjalistów niekoniecznie :wink: info z: http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2008.html ALL 2008 X models include (...) Alarm system with Keyless remote entry and ignition disable tak więc wygląda na to, że alarm jest... Choć jak mam być szczery, to nigdzie syreny fabrycznej nie znalazłem... Być może oni trochę inaczej rozumieją kwestię alarmu, gdyż we wszystkich modelach trzeba robić: Shock sensor alarm upgrade $298 ($194) Tu jest pełne info: http://www.cars101.com/subaru/keyless.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
nietoperz77 Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 jakie fabryczne zabezpieczenia (alarm, imobilajzer, itp) ma forester 2008 US X sports potrzebuje tych danych do ubezpieczenia AC Jak masz tylko Immobilizer to potrzebujesz jeszcze jednego zabezpieczenia. Ja nie chciałem w swoim montować alarmu ani ISR bo trzeba rozbebeszać auto. I kosztuje to dość dużo (w ASO) Oznakowałem DNA za ok 550 zł brutto i mam z głowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
naLeśnik Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 Musiałbym się przejechać do specjalistów niekoniecznie :wink: info z: http://www.cars101.com/subaru/forester/ ... r2008.html ALL 2008 X models include (...) Alarm system with Keyless remote entry and ignition disable tak więc wygląda na to, że alarm jest... Choć jak mam być szczery, to nigdzie syreny fabrycznej nie znalazłem... Być może oni trochę inaczej rozumieją kwestię alarmu, gdyż we wszystkich modelach trzeba robić: Shock sensor alarm upgrade $298 ($194) Tu jest pełne info: http://www.cars101.com/subaru/keyless.html czytałem to kiedyś ale nie jestem pewien co do immobilizera a to dlatego że pare dni temu chciałem zaprogramować zapasowy kluczyk i pan w zakładzie mi powiedział że z mojego oryginalnego kluczyka nie ma odczytu kodu co oznacza że go nie ma - znaczy nie ma immo :roll: A alarm mi sprawdził kiedyś na parkingu budowlaniec ubijający obok mojego Forka wibratorem podłoże pod kostkę Alarm brzmiał jak klakson stąd mój wniosek że chyba korzysta z syreny klaksonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted February 1, 2009 Share Posted February 1, 2009 ppmarian, podsumowując: jeśli chcesz mieć 2 zabezpieczenia wymagane do AC, to wg. specyfikacji amerykańskiej je masz, ale jeśli chciałbyś zabezpieczyć samochód, to moje subiektywne zdanie w tym temacie, jako użytkownika FXT Sports, zrób te zabezpieczenia (np. alarm) od nowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 ppmarian, podsumowując: jeśli chcesz mieć 2 zabezpieczenia wymagane do AC, to wg. specyfikacji amerykańskiej je masz, ale jeśli chciałbyś zabezpieczyć samochód, to moje subiektywne zdanie w tym temacie, jako użytkownika FXT Sports, zrób te zabezpieczenia (np. alarm) od nowa. no wlasnie nie jestem pewien czy mam 2 zabezpieczenia. co do alarmu to zgoda jest (na fabrycznej syrenie klaksonu ale jest ) ale imobilajzer byl tylko* w wersjach z Turbo a ja mam N/A *- tak wyczytalem z www.cars101.com kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? nigdy takich rzeczy nie robiłem (jestem od kilkunastu lat w PZU) - na czym ma to niby polegać?(tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
naLeśnik Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted February 2, 2009 Author Share Posted February 2, 2009 kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów na ile czasu wazne jest takie orzeczenie ? [ Dodano: Pon Lut 02, 2009 10:01 am ] jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...? alarm jest fabryczny... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sal Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 Oznakowałem DNA za ok 550 zł brutto i mam z głowy.Znaczy jakiś ubezpieczyciel Ci przyjął jako zabezpieczenie, znakowanie samochodu?Podasz nazwę tej firmy ubezpieczeniowej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
naLeśnik Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 naLeśnik napisał/a: Cytat: kolejna kwestia to: ubezpieczyciel wymaga czasookresowego sprawdzania alarmu i potwierdzenia tego na papierze. czy ktos to robił? gdzie? (tylko ASO ??? ) ile to kosztuje? ja to robiłem, orzeczenie na papierze z podpisem i pieczątką o zabezpieczeniach jakie masz w samochodzie kosztowało mnie 70zł - i to dałem agentowi PZU Agent wskazał mi zakład, który ma certyfikat i jest upoważniony do wystawiania takich kwitów na ile czasu wazne jest takie orzeczenie ? agent nie mówił że to jest okresowy papier. Ja to rozumiem tak, że przy podpisywaniu umowy agent potrzebuje to żeby mieć dowód na to że są dwa zabezpieczenia - to wszystko. I nie trzeba tego odnawiać co roku. Przynajmniej nic takiego agent nie mówił. Wziął kwit, wpisał w umowę ubezpieczenia że dwa fabryczne zabezpieczenia i wsjo Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted February 2, 2009 Share Posted February 2, 2009 anakinsky napisał/a:jeśli zakładałeś alarm w ASO, to zapewne tam musisz to zrobić, tylko... po co jeździć z alarmem do ASO...? I to US-Specem...? alarm jest fabryczny... ppmarian, do tego ASO chciałeś jechać? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=781052#781052 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wentyl Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 l czytałem to kiedyś ale nie jestem pewien co do immobilizera a to dlatego że pare dni temu chciałem zaprogramować zapasowy kluczyk i pan w zakładzie mi powiedział że z mojego oryginalnego kluczyka nie ma odczytu kodu co oznacza że go nie ma - znaczy nie ma immo :roll: A alarm mi sprawdził kiedyś na parkingu budowlaniec ubijający obok mojego Forka wibratorem podłoże pod kostkę Alarm brzmiał jak klakson stąd mój wniosek że chyba korzysta z syreny klaksonu. witam. ha... u mnie jest dokładnie tak samo jak u kolegi. myślę że dobrym dodatkowym rozwiązaniem była by blokada skrzyni biegów. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now