mati Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Mam następujący problem, zmielił się tylny dyfer w mojej Suzuki Grand Vitara. Korzystając z tej okazji chciałem zamontować coś lepszego niż seryjny otwarty, ale kompletnie się nie znam na off-roadowych samochodach. Słyszałem coś o firmie ARB, ale oni robią tylko air-locker. Czy ktoś wie gdzie można dostać jakiś porządny dyfer do Grand Vitary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 A jeździsz na MT'kach w gętym półmetrowym błocie? Bo jeśli nie to seria wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 A jeździsz na MT'kach w gętym półmetrowym błocie? Na razie nie, ale nie wykluczam tego w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Problemem moze byc cywilna jazda czyms co swietnie sie sprawdza w polmetrowym blocie na MTkach, ps jak to sie zmielil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 jak to sie zmielil? Nie wiem, coś zachrobotało i staneło na sztywno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 mati, seria dyfer w zupełności wystarczy. Jak Viertarę podniesiesz (mowa o pro podniesieniu a nie wyklepaniu resorów czy dłuższe sprężyny ), wymienisz opony na MT (na AT nie powinno się nic dziać) i dołożysz wzmocnienia zderzaków i płyty pod samochód, to wtedy możesz sie brać za resztę. Nie ma po prostu sensu. Dyfer seryjny daje radę - prędzej przeguby na przodzie pójdą - i mowa tu o konkretnym upalaniu, szarpaniu i lądowaniu na pełnej pomidorze ( :roll: ) z gazem wciśniętym do dechy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sendrek Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 włóż najlepiej serię,tak jak chłopaki napisali nie potrzebujesz na co dzień chyba żadnego cykania czy postukiwania z dyfra - a te blokady tak mają. grand vitara sie w teren raczej nie nada,a już na pewno nie na taki żeby Ci potrzeba blokady tylnego dyfra. zresztą ważniejsze od blokady są koła i jakiś mały lifcik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się