tymek666 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Witam, Już mnie dzisiaj grom trafił, jeździłem kilkoma autkami ale tylko imprezka mi takie numery odstawia. Ale od początku...Pojechal sobie do supermarketa po zakupy, wszystko było ok. Wracam, zapalam a silniczke zgasl po 2 sekundach. Od tej pory nic, jak przekręce kluczyk to miga swiecą się wszystkie wskaźniki a CE miga. Auko to SI 1.6 98r. Co mu może dolegać? Pozdrawiam tymek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zacząłbym od sprawdzenia kodu błędu. Wtyczki czarne i zielone, opis gdzieś tu jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Jak to w końcu jest, czarne czy zielone, bo z tego co czytam to chyba czarne, bo zielone słuza do kasowania błedów... CE migało tak co pół sekundy, równomiernie. Przed chwilą chciałem wepchnąć autko do garażu, a tu proszę - samochód odpalił jakby nigdy nic. Ale teraz mam cykora gdziekolwiek tym jechać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 czarne wtyczki, jak miga co pół sekundy równomiernie to niema błedów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Co pół sekundy mrygało bez zwierania jakichkolwiek wtyczek. Ale dzięki, sprawdzę co będzie po zwarciu czarnych wtyczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Jest druga metoda: organoleptyczna. Jak nie chce odpalić to otwierasz maskę i ruchasz kabelkami. Jak po jakimś kabelku ruchanym odpali, to masz podejrzanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Kody mam trzy :12, 22 i 53. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 53 ? Immobilizer? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 hmm, nie wiem nie moge znaleźć znaczenia tego błędu. Pytanie tylko dlaczego mrygał EC bez zwierania kabli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 http://www.scoobypedia.co.uk/index.php/ ... efinitions Na innych stronach kodu 53 nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Jakby siadł immobilaser to chyba rozrusznik by nie kręcil....Ale er 53 ma kilka znaczen wg tej tablicy. [ Dodano: Nie Sie 03, 2008 7:59 am ] Ok, wykasowałem blędy i pojeździłem i jest czysto. Powstaly one chyba w momencie jak mi siadł termostat w instalcji gazowej. Ciągle nie wiem tylko dlaczego po przekeceniu kluczyka migało CE i nie chciał odpalić. Może coś odwaliło mu od tych upałów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 z tego co wiem jak pada imobilajzer odcina zaplon nie rozrusznik???? Wiec bedzie krecił i nie odpali , problem mialem kiedys w fabi służowej auto wrociło na lawecie a powodem bylo rozmgnesowanie lub zalanie kluczyka........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 z tego co wiem jak pada imobilajzer odcina zaplon nie rozrusznik???? Wiec bedzie krecił i nie odpali , problem mialem kiedys w fabi służowej auto wrociło na lawecie a powodem bylo rozmgnesowanie lub zalanie kluczyka........ Możliwe, w poprzednich autkach przy brak immobilajzera rozrusznik nie kręcił, stąd mój wniosek. Tylko, że pierwszy raz odpalił i zgasł, a potem dopiero zaczęło migać CE. Teraz jeździ jakby nigdy nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 z drobnych podpowiedzi moze to byc przeplywka ...co do odpalania i gasniecia kiedyc czyscilem dolot i zapomnialem podpiąc odme efekt byl dokladnie taki sam...auto krecilo jak odpalilo to odrazu gaslo, albo odpalalo tylko z gazem wcisnietym, a bez gazu wcale..... tez sie strachu najadlem:((( moze masz cos luzne pospradzaj wszystko styki uklad dolotowy itp moze to jakas pierdółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 jesli to by była przeplywka to wymrugałoby błąd przepływomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 sprawdz dolot w tym rzecz że mi nic nie wymrugalo przy odłaczonej odmnie:(( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Podjadę jutro do mechanika niech mi to sprawdzi, bo sam jestem w tych sprawach zielony Te spadanie obratów po odpaleniu kończące sięczasami gaśnięciem pojawiło się kilka dni po przeglądzie, może chłopaki czegoś niedokręcili. Idzie gdzieś kupić ewentulanie nowe przepływomierz? Bo z tego co widzę to same używki... Pozdrawiam, Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 idzie idzie ASO i jak chcesz nową tylko z tamtąd bym polecał!!! koszt ok bylo chyba 800zl??? Prosze o korekte jak sie myle!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 idzie idzie ASO i jak chcesz nową tylko z tamtąd bym polecał!!! koszt ok bylo chyba 800zl??? Prosze o korekte jak sie myle!!! No to jeszcze nie tak źle, używki chodzą po 200-500 pln. Zadzwonię też jutro do ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2008 nowa przepławka 1600zł :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 a jednak sie myliłem ......(( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymek666 Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Ciągle się zastanawiam czy to przepławka, gdyż opadnięcie obrotów występuję tylko po odpaleniu, potem na jałowym wszystko jest ok, trzyma te 800 obr i nie faluje. Wracając jednak do ważniejszej kwestii: mrygania CE bez zwarcia czarnych wtyczek? Czy ktoś z Was już się z tym spotkał? Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się