Skocz do zawartości

Odebralem :)


michal

Rekomendowane odpowiedzi

jestem za ale każdy oczywiście jedzie swoim, po kilku tysiącach przebiegu na torze poznań, jak 2.5 będzie mało to przyciągnę 2.7 żebyście pooglądali jak wygląda kombi od tyłu :twisted::D mniej więcej znam swoje czasy :?, pomysł bardzo fajny, zresztą mała grupa z www.forum.sss.org.pl już sie wybiera pod koniec listopada jak pogoda dopisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto powiedział że wygram, napisałem tylko że znam swój czas, to wszystko, eski nie będę targał na lawecie przecież.

 

PS jak dla mnie to różnice w autach są widoczne gołym okiem, US ma inny silnik :wink: i z seryjną elektroniką jest parę koni słabsze od solberga (10 czy jakoś tak), podobno są spore różnice w sterowaniu fazami rozrządu ale nie jestem znawcą więc się nie wypowiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy swoim to kiepskie porównanie ale chetnie wszyscy przystana na taką zabawę na pewno. Przekonanie o wygranej bywa zgubne, uważaj żebyśmy Cię nie objechali kierowcą co nawet prawka nie ma bo jeszcze za młody ;-)

 

każdy swoim to bardzo dobre porównanie szczególnie jak sam sobie wydachujesz auto, przynajmniej nie będziesz musiał zbierać wiarda kasy za to że rozwaliłeś komuś innemu. Tor w Poznaniu NIE JEST dla amatorów, czyli nie jest dla nas :lol: ale pobawić sie można byle z umiarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kądy swoim to bardzo dobre porównanie szczególnie jak sam sobie wydachujesz auto, przynajmniej nie będziesz musiał zbierać wiarda kasy za to że rozwaliłeś komuś innemu.

 

 

No tak myśląc to oczywiście racja, tylko nie widzę powodu najmniejszego zeby dachować jakiekolwiek auta. To by zdecydowanie zepsuło imprezę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tor w Poznaniu NIE JEST dla amatorów, czyli nie jest dla nas :lol: ale pobawić sie można byle z umiarem.

 

A kto powiedział że na forum Subaru piszą sami amatorzy?

 

Swoją drogą - jakie są warunki żeby tor był zdatny dla matorów - pytam się serio bo jestem ciekaw. Tak sobie oglądam filmy z różnych track days z UK i tam to jest dopiero szybko.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie widze powodów do dacha ale widziałem tam już tyle dziwnych akcji że nie uwierzyłbym gdyby mnie tam nie było. I wcale nie trzeba dużej prędkości wbrew pozorom.

 

PS. Wiem że ludki mają licencje torowe czy rajdowe, ja też mam co nie zwalnia od myślenia i zachowania wyjątkowo zdrowego rozsądku.

PS2. Tor dla amatorów - według mnie - musi być pozbawiony długich prostych. Można też ustawiać dodatkowe szykany aczkolwiek to nie jest złoty środek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tez nie widze powodów do dacha ale widziałem tam już tyle dziwnych akcji że nie uwierzyłbym gdyby mnie tam nie było. I wcale nie trzeba dużej prędkości wbrew pozorom.

 

Znam paru typów którzy jak się zabierają do jeżdżenia to strach patrzeć na próbie nawet takiej gdzie sie jedzie 15km/h woół pachołków ;-) Różne typy istnieją. Cóż widziałem tez filmy z Poznania.

 

 

PS. Wiem że ludki mają licencje torowe czy rajdowe, ja też mam co nie zwalnia od myślenia i zdrowego rozsądku.

 

Zrobienia licencji nie utożsamiam z bycia kierowcą wyścigowym cyz rajdowym. Licencje robi się dość łatwo i nie świadczy to o jakichś zabójczych umiejętnościach tylko o zainwestowaniu w to pewnej kasy. Czyż nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS2. Tor dla amatorów - według mnie - musi być pozbawiony długich prostych.

 

 

Cóż Ford National Day np. w UK odbywa się na Silverstone jak się nie mylę, a tam jest kawałek prostej. Panowie śmigają wózkami po 600 kucy i się nie zabijają. Pewnie kwestia po prostu tego że tam popularne są jazdy na torze i ludzie myślą i wiedzą jak się zachowac i jak auto hamuje z 200km/h.

Na pewno nie jest to fajne dla początkujących, ja się sam obróciłem przy ~160km/h w Kielcach i to nie jest najfajniejsze uczucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy co masz na myśli;

1. kilka aut w wyścigu na czas

2. pojedyncze przejazdy na czas

różnica między 1 a 2 jest taka że w zasadzie nie da się tych punktów ze sobą porównać.

 

Każda przygoda na torze jest ok dopóki nie wydachujesz, to już nie jest śmieszne w bezklatkowym lansowozie :cry: nawet jeżeli to jest evo czy subarak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy co masz na myśli;

1. kilka aut w wyścigu na czas

2. pojedyncze przejazdy na czas

różnica między 1 a 2 jest taka że w zasadzie nie da się tych punktów ze sobą porównać.

 

Każda przygoda na torze jest ok dopóki nie wydachujesz, to już nie jest śmieszne w bezklatkowym lansowozie :cry: .

 

 

Kilka aut na torze w przypadku cywilnych samochodów to hardcore, jeżeli by nie powiedzieć głupota.

 

 

Z tym dachowaniem bym nie panikował nadmiernie. Tysiące ludzi w europie jeżdżą na track-days i nie dachują masowo. Za to mają super zabawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze to ująłeś, tysiące ludzi w europie JEŻDŻĄ, w Polsce jak ktoś się dorwie do toru to już jedzie jak podpalany w tyłek, inna mentalność ale może to i dobrze ... a może raczej niedobrze. Z drugiej strony jakbyśmy mieli choć jeden tor z prawdziwego zdarzenia to może byłoby bardziej cywilnie i kulturalnie. I tak można jeszcze długo pisać, w jakim stanie jest ten sport w wiślanym kraju to chyba wszyscy wiedzą :cry::cry::cry:

 

Konkluzja dla mnie jest taka, że warto pojechać na tor i potestować, różnice jakieś wyjdą na pewno i będzie tanio bo nie trzeba będzie sponsorować "niezależnego dziennikarza" żeby napisał co by kupił wnukowi pod choinkę :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...