Flipper

Regulamin Forum Subaru.

1 post w tym temacie

Kraków, 2015-04-14

 

 

§1. Zasady ogólne
1.    Forum Subaru - zwane dalej Forum, stanowi własność firmy Subaru Import Polska sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Josepha Conrada 51.
2.    Subaru Import Polska sp. z o.o. wraz siecią dilerską są zwani poniżej Gospodarzem.
3.    Rejestrując się na Forum stajesz się jego użytkownikiem - zwanym dalej Forumowiczem i dobrowolnie przyjmujesz na siebie obowiązek znajomości i przestrzegania Regulaminu Forum Subaru - zwanego dalej Regulaminem.
4.    Ze względu na specyficzny charakter i tradycje korzystasz z Forum na własną odpowiedzialność i na własne ryzyko.
5.    Forum jest miejscem spotkań użytkowników i sympatyków Subaru.
6.    Forum nie jest wirtualną Autoryzowaną Stacją Obsługi samochodów Subaru. Niezależnie od uzyskanej od Forumowiczów pomocy po ostateczną diagnozę należy zwrócić się do ASO.
7.    Forum jest częścią oficjalnej witryny internetowej Gospodarza i z oczywistych względów prowadzenie działań godzących w interesy Gospodarza nie jest dozwolone.
8.    Forum nie jest serwisem ogłoszeniowym, jeśli chcesz tylko coś kupić, sprzedać lub zamienić udaj się pod inny adres.
9.    Zanim zaczniesz pisać – poczytaj i poczuj atmosferę. Tworzymy ją wszyscy – dołóż wszelkich starań, aby nikt nie poczuł się dotknięty Twoją wypowiedzią.
10.    Zanim o coś zapytasz użyj wyszukiwarki – zazwyczaj tam znajdziesz odpowiedź na własne pytanie.
11.    Piłeś – pisz tak, aby jutro nie wstydzić się wpisu.
12.    Matka Forumowa jest tylko jedna! Zanim odpiszesz na post Matki – skonsultuj się ze swoim lekarzem lub farmaceutą.
13.    Forum jest zarządzane przez zespół moderatorski wyłoniony z grona Forumowiczów (zwany Moderatornią). Jeśli kiedykolwiek odniesiesz subiektywne wrażenie, że Moderatornia się myli... to jest to tylko subiektywne wrażenie.
14.    Na Forum obowiązuje Netykieta.
15.    Na Forum obowiązują zasady wynikające z porządku prawnego panującego w Rzeczypospolitej Polskiej.
16.    Gospodarz zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie oraz funkcjonalności Forum.
17.    Gospodarz ani Moderatornia nie ponoszą odpowiedzialności za działania i wypowiedzi Forumowiczów, ani za rzeczy lub prawa majątkowe sprzedawane, kupowane lub zamieniane przez Forumowiczów za pośrednictwem Forum.


§2. Konta
1.    Rejestracja i użytkowanie konta na Forum jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
2.    Niedozwolone jest posiadanie więcej niż jednego konta na Forum.
3.    Niedozwolone jest udostępnianie konta innym osobom.
4.    Konta nieaktywnych Forumowiczów będą systematycznie usuwane wg. poniższych zasad:
        a.    Forumowicz, który nie napisał żadnego posta i nie logował się przez ostatnie 180 dni, z wyjątkiem użytkowników zarejestrowanych przez ostatnie 365 dni,
        b.    Forumowicz, który ma dwa (lub mniej) posty oraz logował się po raz ostatni dwa (lub więcej) lata wcześniej i nie odpowiedział na prośby o ponowne zalogowanie.


§3. Umieszczanie treści
1.    Na Forum możemy rozmawiać o wszystkim pod warunkiem przestrzegania Regulaminu, zachowania kultury wypowiedzi oraz poszanowania obowiązującego prawa.
2.    Zanim założysz nowy wątek upewnij się, czy na Forum nie ma już podobnego tematu i zapoznaj się z opisami poszczególnych działów, aby umieścić go w najbardziej odpowiednim miejscu. Jeżeli nie masz pewności gdzie utworzyć nowy wątek zrób to w dziale Off Topic.
3.    Niedopuszczalne jest umieszczanie na Forum treści oraz łączy do treści:
        a.    odbiegających od charakteru działu i tematu wątku w którym są publikowane,
        b.    bez wartości merytorycznej,
        c.    wulgarnych lub mogących być zrozumiane jako wulgarne,
        d.    obraźliwych,
        e.    sprzecznych z prawem,
        f.    związanych z każdego rodzaju pornografią,
        g.    propagujących lub wzywających do wszelkiego rodzaju agresji, przemocy lub nienawiści,
        h.    obrażających uczucia religijne,
        i.    naruszających prywatność, nietykalność lub dobra osobiste Forumowiczów lub jakichkolwiek innych osób fizycznych bądź prawnych,
        j.    objętych prawami autorskimi bez wiedzy i zgody autora,
        k.    agitujących na rzecz innych forów motoryzacyjnych,
        l.    pochodzących z prywatnej korespondencji, w tym Prywatnych Wiadomości, bez wiedzy i zgody ich nadawcy,
        m.    związanych z prowadzeniem działalności komercyjnej w zakresie motoryzacji,
        n.    związanych z promowaniem działalności konkurencyjnej wobec Gospodarza,
        o.    noszących znamiona spamu bądź kryptoreklamy.
4.    Możliwość samodzielnej edycji własnych postów wygasa po 48 godzinach od ich utworzenia.
5.    Moderatornia nie może usuwać postów ani wątków zgodnych z Regulaminem.
6.    Niedozwolone jest prowadzenie na Forum działań:
        a.    prowokujących do wszelkiego rodzaju konfliktów,
        b.    przenoszących na Forum wszelkiego rodzaju konflikty,
        c.    ingerujących w moderowane treści.
7.    Punkty reputacji funkcjonują we wszystkich działach poza Kupię / Sprzedam. Punkty reputacji mogą być przyznawane w ramach określonego limitu w celu wyrażenia własnej aprobaty albo dezaprobaty dla konkretnej wiadomości, a nie jej autora. Ilość punktów reputacji będzie okresowo przeliczana, co może spowodować korektę liczników.
8.    Wszelkie informacje zamieszczane w profilu użytkownika, w tym zdjęcia i sygnatury są treściami umieszczanymi na Forum i muszą być zgodne z Regulaminem.
9.    Prywatne dyskusje prowadzimy za pośrednictwem Prywatnych Wiadomości. Ich treść dostępna jest wyłącznie dla określonych adresatów i nie podlega moderacji. Forma wypowiedzi w prywatnych wiadomościach jest elektronicznym odpowiednikiem normalnej korespondencji. Forumowicze mogą jednakże za pomocą funkcji RAPORTUJ zgłaszać nieprawidłowości mające miejsce w obrębie Prywatnych Wiadomości, w takim przypadku raportowana treść podlega moderacji na zasadach określonych Regulaminem.
10.    Przed publikacją treści na Forum Subaru możesz jej zgodność z Regulaminem skonsultować z moderatorem odpowiedniego działu.


§4 Kupię/Sprzedam
1.    Dział Kupię/Sprzedam jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników Forum.
2.    Ogłoszenia o sprzedaży, kupnie lub zamianie należy publikować wyłącznie w specjalnie przeznaczonym do tego dziale Kupię / Sprzedam stosując się do następujących zasad:
        a.    ogłoszenia o sprzedaży bądź zamianie pojazdów należy publikować wyłącznie w dziale Sprzedam / Subaru / Inne pojazdy, każde ogłoszenie musi zawierać opis, cenę i przynajmniej jedno zdjęcie.
        b.    ogłoszenia o sprzedaży bądź zamianie części należy publikować wyłącznie w dziale Sprzedam / Części, każde ogłoszenie musi zawierać opis, cenę i opcjonalnie zdjęcia.
        c.    ogłoszenia o sprzedaży bądź zamianie innych rzeczy lub praw majątkowych należy publikować wyłącznie w dziale Sprzedam / Pozostałe, każde ogłoszenie musi zawierać opis, cenę i opcjonalnie zdjęcia.
        d.    ogłoszenia o kupnie pojazdów, części lub innych rzeczy lub praw majątkowych należy publikować wyłącznie w odpowiednich działach: Kupię / Pojazdy, Kupię / Części, Kupię / Pozostałe.
3.    Publikowanie nowych ogłoszeń w dziale Sprzedam jest dostępne dla zarejestrowanych użytkowników mających 100 postów lub więcej.
4.    Dział Sprzedam służy do wystawiania rzeczy własnych. Nie dotyczy forumowiczów upoważnionych wcześniej przez Gospodarza bądź autoryzowanych przedstawicieli salonów / serwisów Subaru.
5.    Ogłoszenia niespełniające powyższych wymogów będą usuwane.
6.    Wszelkie pytania związane z zakupem konkretnego egzemplarza należy publikować wyłącznie w dziale Zakup kontrolowany.


§5 Przepisy porządkowe
1.    Porządku na forum pilnuje Moderatornia, której rolą jest egzekwowanie obowiązku przestrzegania Regulaminu.
2.    Rodzaje kar i ostrzeżeń:
        a.    przywołanie do porządku, stosowane według uznania Moderatorni,
        b.    każdy punkt ostrzeżenia ważny jest przez 30 dni daty nadania,
        c.    ograniczenie funkcjonalności konta, stosowane w przypadku wielokrotnego naruszania tych samych zasad Regulaminu
        d.    tymczasowe blokady konta zależne od ilości punktów ostrzeżeń:
                i.    jeden punkt ostrzeżeń – blokada ważna przez 24 godziny
                ii.    dwa punkty ostrzeżeń – blokada ważna przez 7 dni
                iii.    trzy punkty ostrzeżeń – blokada ważna przez 30 dni
        e.    tymczasowa blokada konta ważna przez 30 dni od daty nadania
                i.    stosowana w przypadku naruszenia §3 ust. 3 lit. i oraz l
                ii.    stosowana w przypadku naruszenia §3 ust. 6
        f.    całkowita blokada konta:
                i.    stosowana w przypadku naruszenia §2 ust. 2 w stosunku do wszystkich ponadnormatywnych kont
                ii.    stosowana w przypadku naruszenia §3 ust. 3 lit. m, n, o
3.    Ewentualna odwołania od decyzji Moderatorni można składać za pomocą Prywatnych Wiadomości, formularza kontaktowego bądź, jako zapytanie w wątku pytań do Moderatorów. Odwołania umieszczane gdzie indziej nie będą rozpatrywane, mogą być usuwane
4.    Zauważane nieprawidłowości należy zgłaszać za pomocą funkcji RAPORTUJ.

Edytowano przez Flipper
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.