Mariusz Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 Witam mój kuzyn prosi was o pomoc: chodzi o to czy ktoś posiada cos takiego - to sie montuje w komputerze samochodu tak zwane mapy(eprom) zmiana charakterystyki pracy silnika. Do samochodów z turbiną tych 2 litrowych można trafić ale do tych mniejszych 1,6 tak zawanych wolnossących to trudno. Może ma ktos na forum i wie gdzie kupić ewentualnie skopiować. Pozdrawiam M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Lipca 2004 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 Przy silnikach wolnossących efekty są minimalne. Dla Turbo zasadniczo zmienia się głównie charakterystykę doładowania, co ma na celu przyrost mocy (i zmianę przebiegu momentu obrotowego). Stąd też wątpię, czy są dostepne tego rodzaju oferty dla 1.6 - dla silników wolnossących w dalszym ciągu bazą przy przy tuningu są głównie zmiany klasyczne. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 20 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2004 Przy silnikach wolnossących efekty są minimalne.Dla Turbo zasadniczo zmienia się głównie charakterystykę doładowania, co ma na celu przyrost mocy (i zmianę przebiegu momentu obrotowego). Polemizowałbym z jednym i drugim... W silnikach N/A, w zależności od jednostki można samym komputerem podnieść moc nawet o 8-10% (Toyota, Mitsubishi, starsze BMW bez Doppel-Vanos). W silnikach turbo osiąga się za to rewelacyjne efekty nie dotykając w ogóle ciśnienie doładowania, a jedynie majstrując przy zapłonie i dawce paliwa (większość aut turbo jest koszmarnie przelana). W Subaru oznacza to np. 250KM na seryjnym doładowaniu w Imprezie GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 21 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2004 Dziękuj w imieniu kuzyna za pomoc Pzdr M 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRXraider Opublikowano 7 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2004 W silnikach N/A, w zależności od jednostki można samym komputerem podnieść moc nawet o 8-10% (Toyota, Mitsubishi, starsze BMW bez Doppel-Vanos). W silnikach turbo osiąga się za to rewelacyjne efekty nie dotykając w ogóle ciśnienie doładowania, a jedynie majstrując przy zapłonie i dawce paliwa (większość aut turbo jest koszmarnie przelana). W Subaru oznacza to np. 250KM na seryjnym doładowaniu w Imprezie GT. A co proponowałbyś do WRX model 2003? - szybko, rozsądnie cenowo i zauważalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 8 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2004 A co proponowałbyś do WRX model 2003? - szybko, rozsądnie cenowo i zauważalnie Tylko uwazaj ktory ci odpowie, najwyrazniej jest ich 2, jeden bryluje wiedza o wszelkich pojazdach mechanicznych i tym co mozna z nimi zrobic, drugi nie wie przez co trzeba pomnozyc wartosc momentu obrotowego by uzyskac moc. Efekty moga byc wiec dwojakie, albo za pomoca spinacza do bielizny, kostki smalcu, mlotka i starej pieluchy zbudujesz rakiete ktora samym ogniem z rury wydechowej bedzie generowala trilion kilogramow ciagu albo skonczysz z rura wydechowa wystajaca z fotela, nie musze chyba dodawac ze oba rozwiazania moga byc interesujaca i ze jest to zalezne wylacznie od preferencji Dobranoc :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się