Skocz do zawartości

Obk III my04 ej253 165hp świeci kluczyk iimo, błąd er55, wskazowka paliwa i temp leży, potrafi zgasnąć


tomasz.zajkowski

Rekomendowane odpowiedzi

Auto Outback III my04 ej253 165hp lpg manual.

Od niedawna zaczął świrować najczęściej z rana, najpierw nie działał wskaźnik paliwa i wyświetlał błąd er55 na wyswietlaczu kilometrów, potem doszedł jeszcze wskaźnik temp. cieczy, w tym czasie nie pokazuje też aktualnego spalania i chyba temp. na zewnatrz. Raz miałem, że nie pokazywał temp. cieczy a paliwo normalnie wskazywał. W tym czasie co jakiś czas mryga też kluczyk immo. Po przejechaniu jakiś 20km wraca do normy. W programie Piston w telefonie wyświetla błąd P0600 Szeregowe łącze komunikacyjne - usterka, po przejechanych około 20km mogę skasować te błędy, i gasnie chcek engine. Teraz doszedł kolejny objaw, Auto potrafi zgasnac jak dojeżdżam do świateł, czasem trzymam na gazie żeby nie zgasł, jakby za wolno reaguje przepustnica - ten objaw jest cały czas ale losowo, powiedzmy co 5 schodzenie z obrotow.

Wyczyściłem zębatki przepustnicy i je nasmarowałem i pomoglo tylko na 1 dzień, czekam na nowe uszczelki to ustawie luzy na zaworach. Ale doszedł jeszcze kolejny objaw - potrafi zgasnąć zaraz po uruchomieniu, na obu kluczykach, czasami kręcę i zupełnie nie odpala, wyjmuję i wkładam kluczyk i uruchamia się prawidłowo. Auto ma alarm dołożony w salonie przy zakupie i mam zamiar go wywalić, ale alarm chyba nie ma wpływu na wskazówki zegarów.

Miał może ktoś podobny przypadek? Jakaś podpowiedź?

 

Pierwszy raz było miesiąc temu, potem po 2 tygodniach, teraz codziennie.

Jakieś 10 razy zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania, 5 razy zgasł zaraz po uruchomieniu, jakieś 5 razy kręcił i nie odpalił jakby nie miał iskry. 

Edytowane przez tomasz.zajkowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • tomasz.zajkowski zmienił(a) tytuł na Obk III my04 ej253 165hp świeci kluczyk iimo, błąd er55, wskazowka paliwa i temp leży, potrafi zgasnąć

Dziękuję, już zgłębiam temat, na początku odstrzeliłem bo co ma do tego ABS... ale może faktycznie i błąd może faktycznie nie 55 tylko SS. I w sumie 1 łożysko mi zaczęło chuczeć i też miałem wymieniać na dniach, a poprzednie jak wymieniałem to miało spekany ten pierścień magnetyczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę sam namieszałem, przed chwilą zmieniałem świece zapłonowe i zauważyłem przewod odpowietrzenie z lewej głowicy spadł z dolotu... musiałem niedokładnie nałożyć i dla tego 1 dobę była poprawa po czyszczeniu krokowca i potem pogorszenie. Zostaje poranny błąd erSS, te zegary i że czasem nie pali - pewnie alarm. Po wymianie piasty może mu przejdzie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...