Borys_bestia Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca Cześć, rok temu kupiłem auto i od samego początku kierownica łatwiej skręcała w lewo. Ostatnio stało się to bardziej upierdliwe i przyjeździe prosto kierownica ucieka w lewo, prawie jak wibracja na padzie. Przy okazji wymiany tylnego prawego łożyska zrobiłem geometrię kół. Wymyśliłem że kierownica jest lekko przekoszona i elektryczne wspomaganie włącza się samoczynnie ale to też nie pomogło. Problem częściowo znika przy wyższych prędkościach. Spotkał się ktoś z takim problemem albo ma jakiś pomysł jak to naprawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 7 Marca Udostępnij Opublikowano 7 Marca (edytowane) 2 godziny temu, Borys_bestia napisał(a): Cześć, rok temu kupiłem auto i od samego początku kierownica łatwiej skręcała w lewo. Ostatnio stało się to bardziej upierdliwe i przyjeździe prosto kierownica ucieka w lewo, prawie jak wibracja na padzie. Przy okazji wymiany tylnego prawego łożyska zrobiłem geometrię kół. Wymyśliłem że kierownica jest lekko przekoszona i elektryczne wspomaganie włącza się samoczynnie ale to też nie pomogło. Problem częściowo znika przy wyższych prędkościach. Spotkał się ktoś z takim problemem albo ma jakiś pomysł jak to naprawić? Może być mocno wypracowana przekładnia. Jest szansa, że wystarczy dokręcić delikatnie regulację listwy zębatej. Trudno jest określić źródło problemu nie jeżdżąc samochodem. Jak masz wydruk z geometrii, to wrzuć skan albo zdjęcie. Zbieżność przodu można ustawić w różny sposób, będzie w tolerancji, a samochód zupełnie inaczej będzie się prowadził. Najgorszy scenariusz, to uszkodzony czujnik momentu w przekładni. Edytowane 7 Marca przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys_bestia Opublikowano 8 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 19 godzin temu, ir3n3usz napisał(a): Może być mocno wypracowana przekładnia. Jest szansa, że wystarczy dokręcić delikatnie regulację listwy zębatej. Trudno jest określić źródło problemu nie jeżdżąc samochodem. Jak masz wydruk z geometrii, to wrzuć skan albo zdjęcie. Zbieżność przodu można ustawić w różny sposób, będzie w tolerancji, a samochód zupełnie inaczej będzie się prowadził. Najgorszy scenariusz, to uszkodzony czujnik momentu w przekładni. Dzięki za szybką odpowiedź sprzedam temat mechanikowi. Jeżeli nie to oddam auto do ASO. Wydruku nie mam. Jak naprawie lub nie wrzucę odpowiedź dla innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się