Misiek36 Opublikowano 11 Lutego Udostępnij Opublikowano 11 Lutego Czołem! po dołożeniu ogrzewania postojowego, ulało się mechanikom trochę płynu chłodniczego i jak teraz studiuję temat, przy moim przebiegu 130k km, najwyższa pora na wymianę płynu chłodniczego. Czy przy wymianie płynu do chłodnicy należy dolewać jakiś zmiękczacz? Bo widzę jak gość tutaj robi coś takiego: Macie jakiś godne rady odnośnie wymiany samego płynu, coś o czym warto wspomnieć zanim się za to wezmę? Z góry dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 12 Lutego Udostępnij Opublikowano 12 Lutego Używam K2 bo ma fajny, zielony kolor. Po wymianie, sprawdzam poziom w zbiorniczku wyrównawczym przez 3 dni i trochę dolewam do kreski max. Pózniej zapominam o temacie aż do następnej wymiany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesiorip Opublikowano 15 Lutego Udostępnij Opublikowano 15 Lutego (edytowane) A jaki płyn pasuje do Forestera G11 , G12 czy G13 ? Edytowane 15 Lutego przez Lesiorip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek36 Opublikowano 16 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego Dobra, odnośnie tego conditioner-a dostałem dzisiaj odpowiedź od serwisu Subaru: „ We don’t use coolant conditioner, it is only used if the coolant is leaking etc. If you don’t have this problem, then there is no need for this. ” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się