Skocz do zawartości

Subaru Legacy Outbeck V 2010 rok 2.0D Swap ,dawca Legacy 2001rok 2.5 Benzyna ,ktoś juz to robił ?


viansa2003

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,czy jest ktoś na grupie kto robił Swapa Subaryny z Diesla na Benzyne? .Wsadzam silnik z dawcy Subaru Legacy 2001rok 2.5 benzyna,bede potrzebowal troche pomocy przy podlaczeniu starej instalacji w Cana z Legacy V 2010 rok 2.0D.Myśle żeby zostawic ECU od Diesla w karoserii zeby działało Immo,Najbardziej zalezy mi na wspomaganiu i odpalaniu przyciskiem Start/Stop,w tej chwili nie podaje mi prądu na elektromagnes rozrusznika po wcisnieciu Start?

418201218_388403973596147_872509066098595113_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, viansa2003 napisał(a):

Witam ,czy jest ktoś na grupie kto robił Swapa Subaryny z Diesla na Benzyne? .Wsadzam silnik z dawcy Subaru Legacy 2001rok 2.5 benzyna,bede potrzebowal troche pomocy przy podlaczeniu starej instalacji w Cana z Legacy V 2010 rok 2.0D.Myśle żeby zostawic ECU od Diesla w karoserii zeby działało Immo,Najbardziej zalezy mi na wspomaganiu i odpalaniu przyciskiem Start/Stop,w tej chwili nie podaje mi prądu na elektromagnes rozrusznika po wcisnieciu Start?

418201218_388403973596147_872509066098595113_n.jpg

 

Ktoś już napisał w temacie 1.9tdi, że musi zostać ECU oraz koło foniczne z czujnikiem położenia wału korbowego z diesla, musi widzieć obroty silnika. Bez tego nie będzie działać wspomaganie. Sterownik silnika potrzebuje masy z wiązki silnika żeby w ogóle działał. Musi działać diagnostyka przez obd sterownika od diesla.

Poza tym w Legacy 5 musisz mieć podparcie silnika z przodu tak jak ma diesel i oryginalne benzyniaki w tej budzie. EJ20 ma inną miskę olejową i pompę wody w tym nadwoziu. 

Edytowane przez ir3n3usz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, ir3n3usz napisał(a):

 

Ktoś już napisał w temacie 1.9tdi, że musi zostać ECU oraz koło foniczne z czujnikiem położenia wału korbowego z diesla, musi widzieć obroty silnika. Bez tego nie będzie działać wspomaganie. Sterownik silnika potrzebuje masy z wiązki silnika żeby w ogóle działał. Musi działać diagnostyka przez obd sterownika od diesla.

Poza tym w Legacy 5 musisz mieć podparcie silnika z przodu tak jak ma diesel i oryginalne benzyniaki w tej budzie. EJ20 ma inną miskę olejową i pompę wody w tym nadwoziu. 

Dziekuje ,wlasnie o taka konkretna odpowiedz mi chodzilo,jestes wielki .Dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, viansa2003 napisał(a):

Dziekuje ,wlasnie o taka konkretna odpowiedz mi chodzilo,jestes wielki .Dziekuje

 

Jeszcze mam jedno pytanie,czy wiesz moze jak wyglada do mojego to kolo foniczne z czujnikiem?,silnika nie mam ,staram sie poszukac ale sa rozne czujniki,niewiem tez jak to kolo foniczne wyglada?,znalazlem kola pasowe ale to raczej nie to poniewaz nie ma przy nich czujnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, viansa2003 napisał(a):

Jeszcze mam jedno pytanie,czy wiesz moze jak wyglada do mojego to kolo foniczne z czujnikiem?,silnika nie mam ,staram sie poszukac ale sa rozne czujniki,niewiem tez jak to kolo foniczne wyglada?,znalazlem kola pasowe ale to raczej nie to poniewaz nie ma przy nich czujnika

ok,juz wiem ,to nie kolo foniczne tylko zwykle kolo zebate ktore jest przykrecone do kola dwumasowego;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, viansa2003 napisał(a):

ok,juz wiem ,to nie kolo foniczne tylko zwykle kolo zebate ktore jest przykrecone do kola dwumasowego;-)

 

Musisz dążyć to uruchomienia samochodu z oryginalną elektroniką, bo jeśli cokolwiek nie będzie działać to będziesz miał choinkę na desce rozdzielczej. Na koniec roboty możesz jechać ze sterownikiem diesla to tunera i wyłączyć wszystkie DTC żeby nie świecił się check engine. Może świecić się kontrolka od trakcji,  bo nie będzie miał jak sterować ograniczeniem momentu obrotowego. W tej budzie to spore wyzwanie, żeby cokolwiek działało po swapie. Z kontrolkami nie zrobisz zmian w dowodzie, normalny diagnosta wygoni Cię za bramę. Bez działającego ECU nie będzie działał ABS i kontrola rozkładu siły hamowania między osiami. Dla własnego bezpieczeństwa lepiej żeby to wszystko działało.

Edytowane przez ir3n3usz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt,bede sie staral jak najwiecej kabli podlaczyc z ECU diesla do benzyny ,ale nie ominie mnie wysylka ECU do tunera,poniewaz napewno bedzie choinka,dlatego szukam kogos kto sie juz podjal tego zadania ,dzieki porada mial bym troche z gorki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...