viansa2003 Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Witam ,czy jest ktoś na grupie kto robił Swapa Subaryny z Diesla na Benzyne? .Wsadzam silnik z dawcy Subaru Legacy 2001rok 2.5 benzyna,bede potrzebowal troche pomocy przy podlaczeniu starej instalacji w Cana z Legacy V 2010 rok 2.0D.Myśle żeby zostawic ECU od Diesla w karoserii zeby działało Immo,Najbardziej zalezy mi na wspomaganiu i odpalaniu przyciskiem Start/Stop,w tej chwili nie podaje mi prądu na elektromagnes rozrusznika po wcisnieciu Start? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 19 Stycznia Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia (edytowane) 30 minut temu, viansa2003 napisał(a): Witam ,czy jest ktoś na grupie kto robił Swapa Subaryny z Diesla na Benzyne? .Wsadzam silnik z dawcy Subaru Legacy 2001rok 2.5 benzyna,bede potrzebowal troche pomocy przy podlaczeniu starej instalacji w Cana z Legacy V 2010 rok 2.0D.Myśle żeby zostawic ECU od Diesla w karoserii zeby działało Immo,Najbardziej zalezy mi na wspomaganiu i odpalaniu przyciskiem Start/Stop,w tej chwili nie podaje mi prądu na elektromagnes rozrusznika po wcisnieciu Start? Ktoś już napisał w temacie 1.9tdi, że musi zostać ECU oraz koło foniczne z czujnikiem położenia wału korbowego z diesla, musi widzieć obroty silnika. Bez tego nie będzie działać wspomaganie. Sterownik silnika potrzebuje masy z wiązki silnika żeby w ogóle działał. Musi działać diagnostyka przez obd sterownika od diesla. Poza tym w Legacy 5 musisz mieć podparcie silnika z przodu tak jak ma diesel i oryginalne benzyniaki w tej budzie. EJ20 ma inną miskę olejową i pompę wody w tym nadwoziu. Edytowane 19 Stycznia przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viansa2003 Opublikowano 19 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 47 minut temu, ir3n3usz napisał(a): Ktoś już napisał w temacie 1.9tdi, że musi zostać ECU oraz koło foniczne z czujnikiem położenia wału korbowego z diesla, musi widzieć obroty silnika. Bez tego nie będzie działać wspomaganie. Sterownik silnika potrzebuje masy z wiązki silnika żeby w ogóle działał. Musi działać diagnostyka przez obd sterownika od diesla. Poza tym w Legacy 5 musisz mieć podparcie silnika z przodu tak jak ma diesel i oryginalne benzyniaki w tej budzie. EJ20 ma inną miskę olejową i pompę wody w tym nadwoziu. Dziekuje ,wlasnie o taka konkretna odpowiedz mi chodzilo,jestes wielki .Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viansa2003 Opublikowano 19 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 17 minut temu, viansa2003 napisał(a): Dziekuje ,wlasnie o taka konkretna odpowiedz mi chodzilo,jestes wielki .Dziekuje Jeszcze mam jedno pytanie,czy wiesz moze jak wyglada do mojego to kolo foniczne z czujnikiem?,silnika nie mam ,staram sie poszukac ale sa rozne czujniki,niewiem tez jak to kolo foniczne wyglada?,znalazlem kola pasowe ale to raczej nie to poniewaz nie ma przy nich czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viansa2003 Opublikowano 19 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2 godziny temu, viansa2003 napisał(a): Jeszcze mam jedno pytanie,czy wiesz moze jak wyglada do mojego to kolo foniczne z czujnikiem?,silnika nie mam ,staram sie poszukac ale sa rozne czujniki,niewiem tez jak to kolo foniczne wyglada?,znalazlem kola pasowe ale to raczej nie to poniewaz nie ma przy nich czujnika ok,juz wiem ,to nie kolo foniczne tylko zwykle kolo zebate ktore jest przykrecone do kola dwumasowego;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 20 Stycznia Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) 9 godzin temu, viansa2003 napisał(a): ok,juz wiem ,to nie kolo foniczne tylko zwykle kolo zebate ktore jest przykrecone do kola dwumasowego;-) Musisz dążyć to uruchomienia samochodu z oryginalną elektroniką, bo jeśli cokolwiek nie będzie działać to będziesz miał choinkę na desce rozdzielczej. Na koniec roboty możesz jechać ze sterownikiem diesla to tunera i wyłączyć wszystkie DTC żeby nie świecił się check engine. Może świecić się kontrolka od trakcji, bo nie będzie miał jak sterować ograniczeniem momentu obrotowego. W tej budzie to spore wyzwanie, żeby cokolwiek działało po swapie. Z kontrolkami nie zrobisz zmian w dowodzie, normalny diagnosta wygoni Cię za bramę. Bez działającego ECU nie będzie działał ABS i kontrola rozkładu siły hamowania między osiami. Dla własnego bezpieczeństwa lepiej żeby to wszystko działało. Edytowane 20 Stycznia przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viansa2003 Opublikowano 20 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia To fakt,bede sie staral jak najwiecej kabli podlaczyc z ECU diesla do benzyny ,ale nie ominie mnie wysylka ECU do tunera,poniewaz napewno bedzie choinka,dlatego szukam kogos kto sie juz podjal tego zadania ,dzieki porada mial bym troche z gorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się