Skocz do zawartości

Seria błędów P0607, P2138 i P2135, Lecacy 2007


Jackowski

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Potrzebuję wsparcia waszego w temacie mojego autka, Legacy 2007, automat, motor DOHC.

Walcze z tym tematem jakiś kilka tygodni. Opisy błedów:

P0607 - Wykonanie modułu sterowania

P2138 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika D/E położenia przepustnicy/pedału

P2135 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika A/B położenia przepustnicy/pedału

 

Objawy to brak mocy i obroty maksymalnie 2/2,5tyś na biegu jałowym. Po wymianie pedał/przepustnica przejechałem 160/50km i błędy ponownie się pojawiają.

 

 

Co już zrobiłem według :

Wymiana pedału i przepustnicy. Co prawda używki, ale bez poprawy

Kostka B21 była skorodowana na jednym z pinów, naprawione

Kable pedał-->ECU i przepustnica-->zmierzone. Przejscie jest, omomierz pokazuje 0.5/0.6Ohm poza pinami masowymi, na nich jest 1.2Ohm. Od kostek pedału gazu i przepustnicy do klemy jest 0.5Ohm

 

Brak pomysłów... ręce załamane ;)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Jackowski napisał(a):

Cześć,

Potrzebuję wsparcia waszego w temacie mojego autka, Legacy 2007, automat, motor DOHC.

Walcze z tym tematem jakiś kilka tygodni. Opisy błedów:

P0607 - Wykonanie modułu sterowania

P2138 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika D/E położenia przepustnicy/pedału

P2135 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika A/B położenia przepustnicy/pedału

 

Objawy to brak mocy i obroty maksymalnie 2/2,5tyś na biegu jałowym. Po wymianie pedał/przepustnica przejechałem 160/50km i błędy ponownie się pojawiają.

 

 

Co już zrobiłem według :

Wymiana pedału i przepustnicy. Co prawda używki, ale bez poprawy

Kostka B21 była skorodowana na jednym z pinów, naprawione

Kable pedał-->ECU i przepustnica-->zmierzone. Przejscie jest, omomierz pokazuje 0.5/0.6Ohm poza pinami masowymi, na nich jest 1.2Ohm. Od kostek pedału gazu i przepustnicy do klemy jest 0.5Ohm

 

Brak pomysłów... ręce załamane ;)

 

 

 

Sprawdź konektory od zaworów dodmuchu powietrza wtórnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...