Jackowski Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Cześć, Potrzebuję wsparcia waszego w temacie mojego autka, Legacy 2007, automat, motor DOHC. Walcze z tym tematem jakiś kilka tygodni. Opisy błedów: P0607 - Wykonanie modułu sterowania P2138 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika D/E położenia przepustnicy/pedału P2135 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika A/B położenia przepustnicy/pedału Objawy to brak mocy i obroty maksymalnie 2/2,5tyś na biegu jałowym. Po wymianie pedał/przepustnica przejechałem 160/50km i błędy ponownie się pojawiają. Co już zrobiłem według : Wymiana pedału i przepustnicy. Co prawda używki, ale bez poprawy Kostka B21 była skorodowana na jednym z pinów, naprawione Kable pedał-->ECU i przepustnica-->zmierzone. Przejscie jest, omomierz pokazuje 0.5/0.6Ohm poza pinami masowymi, na nich jest 1.2Ohm. Od kostek pedału gazu i przepustnicy do klemy jest 0.5Ohm Brak pomysłów... ręce załamane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 25 minut temu, Jackowski napisał(a): Cześć, Potrzebuję wsparcia waszego w temacie mojego autka, Legacy 2007, automat, motor DOHC. Walcze z tym tematem jakiś kilka tygodni. Opisy błedów: P0607 - Wykonanie modułu sterowania P2138 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika D/E położenia przepustnicy/pedału P2135 - Korelacja napięcia z czujnika /przełącznika A/B położenia przepustnicy/pedału Objawy to brak mocy i obroty maksymalnie 2/2,5tyś na biegu jałowym. Po wymianie pedał/przepustnica przejechałem 160/50km i błędy ponownie się pojawiają. Co już zrobiłem według : Wymiana pedału i przepustnicy. Co prawda używki, ale bez poprawy Kostka B21 była skorodowana na jednym z pinów, naprawione Kable pedał-->ECU i przepustnica-->zmierzone. Przejscie jest, omomierz pokazuje 0.5/0.6Ohm poza pinami masowymi, na nich jest 1.2Ohm. Od kostek pedału gazu i przepustnicy do klemy jest 0.5Ohm Brak pomysłów... ręce załamane Sprawdź konektory od zaworów dodmuchu powietrza wtórnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackowski Opublikowano 15 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia Dzięki jako! Brak doświadczenia powinienem sprawdzić wszystkie złącza. Wyczyszczone, auto chodzi normalnie! Tak to wyglądało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się