takumifan Opublikowano 25 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2023 Miałem ostatnio problem przy prostej wymianie siłowników klapy. Niestety przy zdejmowaniu oryginalnych ciężko zdjąć je z łączników kulowych i łatwiej je wykręcić razem z siłownikiem. Tulejka z gwintem w klapie jest zgrzana w 3 malutkich punktach przez co po latach od dużych sił odpada. Podobno to częsty problem przy tej operacji sądząc po tym filmie. Sposób przedstawiony przez jegomościa uważam za trochę przekombinowany. Dlatego ja przedstawię swój z wykorzystaniem nitonakrętek Otwór po starej tulejce z gwintem to 11 mm. Gwint łączników kulowych to M8. Tulejka nitonakrętki z gwintem M8 ma również 11 mm. Perfekt! Obawiałem się czy tulejka nitonakrętki po zaprasowaniu będzie wytrzymywać siłę od siłownika na ciężką klapę. Na szczęście wszystko siedzi sztywno. Akcja zakończona sukcesem. Nie będzie już więcej siniaków na głowie od spadającej klapy. Może komuś się taka wiedza kiedyś przyda 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się