SLAVG Posted May 11, 2023 Share Posted May 11, 2023 Cześć, przerzuciłem trochę forum, ale nie znalazłem informacji wprost. Czy ktoś z Was zakładał lusterka boczne do Forestera SG od wersji angielskiej? Ja próbowałem przełożyć i prawe ma dobry kąt widzenia, da się go wyregulować tak, aby wszystko było widać i zakres regulacji jest duży. Gorzej jest z lewym, przy maksymalnych odchyleniu cały czas widzę bok samochodu. Jakie są wasze doświadczenia? Czy da się to jakoś wyregulować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henryk82 Posted May 11, 2023 Share Posted May 11, 2023 2 minuty temu, SLAVG napisał(a): Cześć, przerzuciłem trochę forum, ale nie znalazłem informacji wprost. Czy ktoś z Was zakładał lusterka boczne do Forestera SG od wersji angielskiej? Ja próbowałem przełożyć i prawe ma dobry kąt widzenia, da się go wyregulować tak, aby wszystko było widać i zakres regulacji jest duży. Gorzej jest z lewym, przy maksymalnych odchyleniu cały czas widzę bok samochodu. Jakie są wasze doświadczenia? Czy da się to jakoś wyregulować? Nie ma możliwości na mechanizmie z anglika, trzeba prowadnice z silniczkiem od wersji EU. Obudowa jest taka sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLAVG Posted May 11, 2023 Author Share Posted May 11, 2023 12 minut temu, ipsx82 napisał(a): Nie ma możliwości na mechanizmie z anglika, trzeba prowadnice z silniczkiem od wersji EU. Obudowa jest taka sam. Prowadnice z silniczkiem do składania lusterka czy do regulacji kąta patrzenia? I drugie pytanie, czy zakładaliście moduł automatycznego składania lusterek? Ma ktoś z Was z tym doświadczenie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henryk82 Posted May 11, 2023 Share Posted May 11, 2023 Do regulacji kąta lustra Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLAVG Posted May 11, 2023 Author Share Posted May 11, 2023 Jako, że mam oba lusterka rozłożone, EU i GB to je porównałem. Sprawa jest trywialna - mechanizm regulacji lustra jest przykręcany do obudowy 4 śrubkami. W wersji EU ma dłuższe "nóżki" od strony karoserii - około 5mm, a w wersji GB 2mm. W wersji GB wystarczy podłożyć między ten mechanizm a obudowę dwie lub trzy podkładki i kąt jest właściwy. Ja przedłużyłem te nóżki plastikowymi tulejkami, żeby było w pełni profi i mam już lusterko w wersji EU. Wersja europejska I wersja angielska 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now