Skocz do zawartości

SLAVG

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Podlasie
  • Auto
    Marzy mi się Forester

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SLAVG

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

4

Reputacja

  1. SLAVG

    Klosze lamp SG lift

    Cześć, ja kupowałem klosze u naszych Chińskich przyjaciół, jakość i spasowanie dobre. Wyglądają jednak dużo lepiej niż polerowane. Co do trwałości jeszcze nie mogę się wypowiadać, mam je ok. rok.
  2. Wg. mnie ogrzewanie szyby zrealizowane jest przez przekaźnik i w twoim modelu tego przekaźnika wraz z okablowaniem brak. Zerknij sobie na manual na rysunki okablowania Wiper Deicer System. Powinny pomóc.
  3. WEFA jest OK. Używam od ok. roku wersji 606. Ma bluetooth wraz z zestawem głośnomówiącym i AUX. Błąd jaki w niej występuje to zanik głosu przy rozmowie przez zestaw głośnomówiący gdy przychodzi drugie połączenie jako oczekujące. I po podłączeniu się telefonu przez bluetooth nie startuje automatycznie odtwarzanie muzyki jak to ma miejsce w fabrycznych samochodowych zestawach bluetooth. Poza tym jest OK, ja nic lepszego nie znalazłem na razie.
  4. Jako, że mam oba lusterka rozłożone, EU i GB to je porównałem. Sprawa jest trywialna - mechanizm regulacji lustra jest przykręcany do obudowy 4 śrubkami. W wersji EU ma dłuższe "nóżki" od strony karoserii - około 5mm, a w wersji GB 2mm. W wersji GB wystarczy podłożyć między ten mechanizm a obudowę dwie lub trzy podkładki i kąt jest właściwy. Ja przedłużyłem te nóżki plastikowymi tulejkami, żeby było w pełni profi i mam już lusterko w wersji EU. Wersja europejska I wersja angielska
  5. Prowadnice z silniczkiem do składania lusterka czy do regulacji kąta patrzenia? I drugie pytanie, czy zakładaliście moduł automatycznego składania lusterek? Ma ktoś z Was z tym doświadczenie?
  6. Cześć, przerzuciłem trochę forum, ale nie znalazłem informacji wprost. Czy ktoś z Was zakładał lusterka boczne do Forestera SG od wersji angielskiej? Ja próbowałem przełożyć i prawe ma dobry kąt widzenia, da się go wyregulować tak, aby wszystko było widać i zakres regulacji jest duży. Gorzej jest z lewym, przy maksymalnych odchyleniu cały czas widzę bok samochodu. Jakie są wasze doświadczenia? Czy da się to jakoś wyregulować?
  7. Jak zerkniesz sobie na schemat radia to są tam kondensatory C310 i C311, które wg. mnie odcinają basy z głośników w tylnych drzwiach, dlatego też samo wstawienie twitterów w tylnych drzwiach nic nie da. Trzeba najpierw te kondensatory zmienić żeby jakieś niskie tony poszły na głośniki w tylne drzwi, odpiąć głośnik w bagażniku i przez zwrotnicę podłaczyć twitter. A jak już odłączać głośnik z bagażnika to warto odłączyć całą końcówkę mocy dedykowaną do tego głośnika. A powiesz jaką końcówkę mocy wstawiałeś i czy zasilałeś ją większym napięciem?
  8. Hej, mam pytanie odnośnie tuningu radia. Jaką końcówkę mocy wstawialiście i czy dodawaliście przetwornice żeby zasilić ja wyższym napięciem? I drugi pytanie, druga końcówka mocy w radiu jest do głośnik niskotonowego. On tak naprawdę jest tylko dla pasażerów na tyle, bo tam w drzwiach są małe głośniki i basów z nich za wiele nie da się uzyskać. Czy myśleliście o odłączeniu całego wzmacniacza dla suba (zawsze będzie mniejszy pobór mocy) i włożeniu większych szerokopasmowych głośników do tylnych drzwi. Bo wg. mnie lokalizacja suba w Foresterze też jest trochę nieszczęśliwa. I nieszczęśliwe jest to, że w radiu nie ma żadnej oddzielnej regulacji poziomu dla suba. Takie moje przemyślenia jak już pooglądałem sobie ten sprzęt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...