Skocz do zawartości

pasek rozrządu drży i hałasuje po wymianie - Justy 1 KAD 1.2 75KM


jachu19

Rekomendowane odpowiedzi

Pasek nowy, dobry - continental.

Znaki dobrze, napinacz dokręcony, koła pasowe dokręcone.

Drży i hałasuje ten pasek, myślałem na początku, że to zawory bo taki stukot trochę.

Jakieś pomysły? Dobić jeszcze mocniej napinacz i skręcić go tak na siłę?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięliśmy bardziej ten pasek, ale co się nagimnastykowaliśmy w 2 osoby, to nasze!

 

Długim kluczem 10 zablokowałem górne koło o coś metalowego, wtedy druga osoba kręciła dolnym kołem do tyłu (przeciwnie do wskazówek zegara) przez otwór w nadkolu jeszcze dłuższym kluczem 17, żeby napiąć część wolną paska.

Wtedy dokręciłem napinacz dopychając go jeszcze ręką. Jest lepiej, choć wciąż nie idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawa się wyjaśniła przy okazji kolejnego demontażu paska. Tam jest taka podkładka pomiędzy kołem zębatym a kołem paska wieloklinowego (alternatora) i ona się "wyprostowała" w trakcie wpychania. Oryginalnie była wyprofilowana, środek nieco w stronę silnika, zewnętrzna krawędź na zewnątrz. I ta właśnie krawędż "łapie" teraz pasek i nim tak szarpie. Jest cała wytarta na rancie, a nie była. Wyprofiluję ją spowrotem w oryginalny kształt i zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...