Jump to content

Turbosprezarka twin-scroll w Subaru


Evo
 Share

Recommended Posts

Kiedys tu o tym dyskutowalismy. Zdziwila mnie wtedy informacja Dyrekcji, ze STI nie ma twin-scroll. Bo gdzies mi sie obilo o uszy, ze ma. A Lancerniki maja juz od wielu lat (od 1997r w Evo IV).

 

No i okazalo sie ze mam racjie. 2003 WRX STI zdecydowanie posiada turbine twin-scroll. Tylko ze w wersji na Japonie. Dzieki temu oraz zmiennym fazom rozrzadu JDM 2003 WRX STI ma 40,2kGm momentu kontra 39kGm momentu w Evo VII. Jestem pod wrazeniem :D

Link to comment
Share on other sites

No to teraz chyba juz zdecydowales o kupnie STi :)

 

Japonska specyfikacje z twin-scroll, DCCD oraz 280KM@394Nm w wersji z kierownica po lewej stronie????

 

Oczywiscie!

 

Europejska 265KM ze zwykla turbina, zwyklym centralnym dyfrem i obowiazkiem wymiany wycieraczek i zarowek w ASO, bo strace gwarancjie na cale auto????

 

Jeszcze nie zdecydowalem. Poczekam na europejskie Evo VIII. Bo po Evo VII to juz bardzie zepsuc sie nie da - moze byc tylko lepiej. A wspolpraca z ASO Mitsu, moja w czasie kiedy mialem Evo V oraz wielu moich znajomych, wygladala diametralnie inaczej od tego co opowiadaja koledzy korzystajacy z ASO Subaru w mojej okolicy.

 

A na razie kupilem sobie zupelnie cos innego. Bardzo kultowego, u nas w kraju widywanego znacznie rzadziej niz Impreza czy Lancernik, tez 2.0 turbo AWD. I nie mam problemow z gwarancja :wink:

Link to comment
Share on other sites

Czyżby "Dealers Collection"??? To by było coś..a może jakąś inną Delte HF?

 

Az tak dobrze to nie jest. Choc przymierzalem sie do pieknej Dealers Collection - ale 18000GBP + koszty sprowadzenia + problem Euro 2 sprowadzily mnie na ziemie.

 

Ale faktycznie: moja sklonnosc do "Evo" zostala w sposob dosc plynny i w miare bezbolesny przeniesiona z Mitsubishi na Lancie (nie zebm od razu przestal lubic Lancerniki 8) )

 

Jest to zaje....... czerwone Evo 2 (zwane z metnych powodow na niemieckim rynku Evo 3) czyli Lancia Delta HF Integrale Evoluzione Sedici :D

 

Oprocz tego mam jeszcze Lancie Delte HF Integrale Kat z '90, ktora bede sprzedawal, bo nie potrzebuje az dwoch Ferrari :wink:

 

Musze w koncu zrobic miejsce na WRX STI :roll:

Link to comment
Share on other sites

Evo poczekaj do wakacji i sprowadz sobie wersje z USA :)

 

Jak zaplacisz za zhomologowanie zgodnie z norma Euro 2 to poczekam :lol:

 

Dyrekcja pewnie wie ile kosztuje uzyskanie homologacji dla modelu, mozesz zapytac 8)

Link to comment
Share on other sites

http://auto.sport.free.fr/lancia/deltahf.htm

 

Nie jest to jakas wielka galeria, tylko opisy poszczegolnych wersji i kilka fotek, ale Rafał, skoro masz internet, to wyszyukiwarka znajdzie ci tysiące zdjęć Delty w pare sek.

 

Evo- gratuluje prawdziwego "cacka" w garażu. A jak obszedłeś kłopoty ze sprowadzeniem? Płaciłeś 65 % akcyzy? Chyba że kupiłeś w Polsce....

A jak z mocą? Standard ?

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Kupilem w Polsce.

 

Przy sprowadzeniu akcyza i reszta to pikus, bo Eurotax nie oddaje wartosci takich samochodow. Problemem jest brak homologacji typu do Euro 2. Nic sie nie da zrobic (sprawdzalem w Fiat Auto Poland). To znaczy nic legalnie... :?

 

Moc seryjna (215KM), ale troszke sobie podkrece :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...