RunForesterRun Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum, witam szanowne grono użytkowników Subaru. Mój problem z Foresterem III 2011 r. Diesel 2.0 147km polega na braku mocy. Podczas podróży przy prędkości 140-150km/h na nierówności w jezdni usłyszałem "pufnięcie" i samochód stracił moc. Zapaliła się kontrolka check engine, kontrola trakcji i DPF. Domyśliłem się że to prawdopodobnie coś z przewodem powietrza bo samochód stracił moc i zaczął mocno kopcić. Po zatrzymaniu się na stacji i odczekaniu parunastu minut ruszyłem dalej, przestał kopcić ale silnik kręcił do 3-3,5 k obrotów. Po powrocie zdiagnozowałem uszkodzony przewód dolotowy do intercoolera. Przewód wymieniony na nowy ale nadal silnik ciągnie do 3-3.2k obrotów i ani krztyny dalej. Nadal pali się check engine, kontrola trakcji i DPF. W najbliższym czasie jadę do znajomego co by podłączył komputer i sprawdził co tam się dzieje, ale mimo wszystko będę wdzięczny za wszelkie wskazówki, rady porady co może się jeszcze dziać nie tak ? Pozdrawiam. Edytowane 19 Kwietnia 2022 przez RunForesterRun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 (edytowane) Bez sprawdzenia błędów to gdybanie i strata czasu ;-) Odczytać błędy, zapisać je, skasować błędy i wtedy sprawdzić czy pomogło. Jak się da to zmień temat na jakiś bardziej konkretnie wskazujący jaki to silnik ;-) Edytowane 11 Kwietnia 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RunForesterRun Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 W dniu 11.04.2022 o 18:44, artaa napisał: Bez sprawdzenia błędów to gdybanie i strata czasu ;-) Odczytać błędy, zapisać je, skasować błędy i wtedy sprawdzić czy pomogło. Jak się da to zmień temat na jakiś bardziej konkretnie wskazujący jaki to silnik ;-) Z informacji które uzyskałem od diagnosty to jest jeden błąd, którego nie może skasować, a dotyczy DPF. Podobno zapchany DPF ale jakoś trudno mi w to uwierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się