Jump to content

forek 09 ee20z 2.0d nierówna praca silnika( film z pracą silnika link do yt)


icewtf
 Share

Recommended Posts

Witajcie,
Mam od pewnego czasu problem z nierówna pracą silnika(cały aż drży) oraz klekotaniem którego wcześniej nie było. Sądziłem  ,że to napinacz paska wieloklinowego ale po wymianie całego kompletu nic się nie zmieniło.
Chyba , że to normalna praca silnika i coś ze mną nie tak ...

Poniżej zamieszczam film z pracą silnika. Samochód po trasie około 20km i brak kogokolwiek za kierownica (silnik nieobciążony wszystko wyłączone)
Jeśli ktoś zna speca od japońców w kujawsko-pomorskim (Bydgoszcz) proszę o namiary.
Dziękuje

pozdrawiam 
 

 

Edited by icewtf
Link to comment
Share on other sites

  • icewtf changed the title to forek 09 ee20z 2.0d nierówna praca silnika( film z pracą silnika link do yt)

Jeszcze był jeden objaw, bo zapomniałem. Na zimnym silniku trzeba było dłużej kręcić żeby odpalił, na ciepłym tego objawu nie było.

Miał takie 2 sztuki, tj. Legacy w dieslu, w jednym silnik padł na 45 tys w drugim na 51 tys. 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, mariusz77b napisał:

Jeszcze był jeden objaw, bo zapomniałem. Na zimnym silniku trzeba było dłużej kręcić żeby odpalił, na ciepłym tego objawu nie było.

Miał takie 2 sztuki, tj. Legacy w dieslu, w jednym silnik padł na 45 tys w drugim na 51 tys. 

Odpala normalnie na zimnym i ciepłym nie widzę żadnych różnic. 
a wiadomo co było przyczyna ze oba silniki padły ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Witam.

Może to nie jest popularne ale ja dolewam oleju T2.Pomaga.Czyści wtryski i nie ma problemu.Tak 0.5l na bak jak zaczyna brzęczeć.To wszystko wina paliwa.Proponuje shella V-power.Może znajomy sie wypowie?A 257 000 przebiegu.2009r.

Pozdrawiam.

Edited by Pawlusza
Link to comment
Share on other sites

Cześć,

mam pytanko do autora wątku - udało Ci się dojść do tego z czym był problem.

Mój forek klekocze ostatnio jak stary passat i nic z klasycznego dźwięku boxera tu nie słychać, auto ma ledwo 110tys. km.

Zastanawiam się, czy to nie kwestia regulacji zaworów, a nie początek końca silnika :-/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...