icewtf Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 (edytowane) Witajcie, Mam od pewnego czasu problem z nierówna pracą silnika(cały aż drży) oraz klekotaniem którego wcześniej nie było. Sądziłem ,że to napinacz paska wieloklinowego ale po wymianie całego kompletu nic się nie zmieniło. Chyba , że to normalna praca silnika i coś ze mną nie tak ... Poniżej zamieszczam film z pracą silnika. Samochód po trasie około 20km i brak kogokolwiek za kierownica (silnik nieobciążony wszystko wyłączone) Jeśli ktoś zna speca od japońców w kujawsko-pomorskim (Bydgoszcz) proszę o namiary. Dziękuje pozdrawiam Edytowane 10 Listopada 2020 przez icewtf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Znajomy miał Legacy w dieslu, miał podobny odgłos, po 2 tys w trakcie jazdy, wskoczył na max obroty, działał chwile i padł , silnik był do wymiany lub remontu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 13 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 Jeszcze był jeden objaw, bo zapomniałem. Na zimnym silniku trzeba było dłużej kręcić żeby odpalił, na ciepłym tego objawu nie było. Miał takie 2 sztuki, tj. Legacy w dieslu, w jednym silnik padł na 45 tys w drugim na 51 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icewtf Opublikowano 13 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2020 3 godziny temu, mariusz77b napisał: Jeszcze był jeden objaw, bo zapomniałem. Na zimnym silniku trzeba było dłużej kręcić żeby odpalił, na ciepłym tego objawu nie było. Miał takie 2 sztuki, tj. Legacy w dieslu, w jednym silnik padł na 45 tys w drugim na 51 tys. Odpala normalnie na zimnym i ciepłym nie widzę żadnych różnic. a wiadomo co było przyczyna ze oba silniki padły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlusza Opublikowano 1 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2021 (edytowane) Witam. Może to nie jest popularne ale ja dolewam oleju T2.Pomaga.Czyści wtryski i nie ma problemu.Tak 0.5l na bak jak zaczyna brzęczeć.To wszystko wina paliwa.Proponuje shella V-power.Może znajomy sie wypowie?A 257 000 przebiegu.2009r. Pozdrawiam. Edytowane 1 Kwietnia 2021 przez Pawlusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyspiarz Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Cześć, mam pytanko do autora wątku - udało Ci się dojść do tego z czym był problem. Mój forek klekocze ostatnio jak stary passat i nic z klasycznego dźwięku boxera tu nie słychać, auto ma ledwo 110tys. km. Zastanawiam się, czy to nie kwestia regulacji zaworów, a nie początek końca silnika :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się