Szczepan 5557 Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 Mam pytanie czy ktoś ogarniał taki temacie: Legacy V sedan, fabryczne wahacze górne z tyłu były takie mocno wygięte w banan natomiast te które mi przyszły( no bo robię kompletny remont tyłu) są mniej wygięte. Oznacza to dużo mniejszy dystans ( luz) między wahaczem na podłogą auta, może to doprowadzić do sytuacji w której przy turbulencji na dołku wahacz będzie stukał o podwozie. I tu moje pytanie czy ktoś dokonywał takiej zmiany i czy faktycznie stuka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 otrzymałeś wahacze od Outbacka, który stoi nieco wyżej jak Legacy. Różnica w tylnym zawieszeniu pomiędzy tymi modelami to właśnie te wahacze i dystanse pomiędzy sankami a budą. Czemu nie wymienisz samych tulei w wahaczach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan 5557 Posted October 31, 2020 Author Share Posted October 31, 2020 (edited) Bo zajmuje się motoryzacja na co dzień , lubię rozwiązania kompleksowe nigdy chwilowe...ten wahacz jest ze sworzniem z tego co widzę nie ma w sprzedaży sworzni do tych wahaczy. U mnie jeden sworzeń ma już delikatny luz a drugi pewnie za 5-15tys go dostanie. Ok dzięki za info...to już wiem co robić....ps katalogi podają te wahacze jako zamienniki, wręcz opisywane są jako wahacze do legacy v Edited October 31, 2020 by Szczepan 5557 Link to comment Share on other sites More sharing options...
lutek34 Posted October 31, 2020 Share Posted October 31, 2020 5 godzin temu, Szczepan 5557 napisał: ten wahacz jest ze sworzniem z tego co widzę nie ma w sprzedaży sworzni do tych wahaczy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepan 5557 Posted November 1, 2020 Author Share Posted November 1, 2020 Kurde dzięki :), jednak widzę , że swożnie występują. Co prawda i tak zamówiłem już wahacze NTY, ale te zregeneruję. Tak nawiasem mówiąc to NTY nie jest złe, stosowałem te części min w Mondeo MK3, Pajero Pinin...no i bez problemów. Łożysko z tyłu w Mondeo MK3 zrobiło 150tys i jeździ dalej orginalne wytrzymało 170 tyś więc czego chcieć Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now