Szczepan 5557 Opublikowano 30 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2020 Mam pytanie czy ktoś ogarniał taki temacie: Legacy V sedan, fabryczne wahacze górne z tyłu były takie mocno wygięte w banan natomiast te które mi przyszły( no bo robię kompletny remont tyłu) są mniej wygięte. Oznacza to dużo mniejszy dystans ( luz) między wahaczem na podłogą auta, może to doprowadzić do sytuacji w której przy turbulencji na dołku wahacz będzie stukał o podwozie. I tu moje pytanie czy ktoś dokonywał takiej zmiany i czy faktycznie stuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 otrzymałeś wahacze od Outbacka, który stoi nieco wyżej jak Legacy. Różnica w tylnym zawieszeniu pomiędzy tymi modelami to właśnie te wahacze i dystanse pomiędzy sankami a budą. Czemu nie wymienisz samych tulei w wahaczach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan 5557 Opublikowano 31 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 (edytowane) Bo zajmuje się motoryzacja na co dzień , lubię rozwiązania kompleksowe nigdy chwilowe...ten wahacz jest ze sworzniem z tego co widzę nie ma w sprzedaży sworzni do tych wahaczy. U mnie jeden sworzeń ma już delikatny luz a drugi pewnie za 5-15tys go dostanie. Ok dzięki za info...to już wiem co robić....ps katalogi podają te wahacze jako zamienniki, wręcz opisywane są jako wahacze do legacy v Edytowane 31 Października 2020 przez Szczepan 5557 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 31 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2020 5 godzin temu, Szczepan 5557 napisał: ten wahacz jest ze sworzniem z tego co widzę nie ma w sprzedaży sworzni do tych wahaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan 5557 Opublikowano 1 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2020 Kurde dzięki :), jednak widzę , że swożnie występują. Co prawda i tak zamówiłem już wahacze NTY, ale te zregeneruję. Tak nawiasem mówiąc to NTY nie jest złe, stosowałem te części min w Mondeo MK3, Pajero Pinin...no i bez problemów. Łożysko z tyłu w Mondeo MK3 zrobiło 150tys i jeździ dalej orginalne wytrzymało 170 tyś więc czego chcieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się