Jump to content

Szczepan 5557

Nowy
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About Szczepan 5557

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pow. Łukowski
  • Auto
    Subaru Legacy V 2,5 manual

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Widać , że ten błąd jest bardzo ogólny i może dotyczyć wielu spraw...dodam, że błąd c0024 ( odpowiedzialny za kwestię jakości sygnału) nie zawsze towarzyszył pozostałym co wobec faktu że dodatkowo pojawiały się czasem kody z grupy B doprowadzało do wrażenia że coś totalnie świruje w elektryce.
  2. To ogarnąłem wczoraj( w sensie oceny koronki) podczas wymiany piast( piasty orginalne w świetnym stanie) wszystko składane było na czysto( jakiś miesiąc temu), ale pomimo to rozkręciłem jeszcze raz. Niemniej jednak znalazłem przyczynę jestem teraz po testach i mogę powiedzieć że naprawione: Preparatem do czyszczenia styków pojechałem wszystkie złącza idące do sterowników za schowkiem pasażera, złączki czujników ABS....no i problem znikł . Ps dzięki za odpowiedź bo może będzie to ktoś czytał a pierścień też jak najbardziej odpowiada za moc sygnału.
  3. Mała aktualizacja: pompa podmieniona....i zonk dalej lipa
  4. Jeśli pod car audio to spokojnie możesz brać zasilanie że środka, ja bez problemu podłączyłem dwa wzmacniacze po 200wat RMS pod zasilanie bezpieczników tych umieszczonych w desce przy pełnej mocy( nie da się wytrzymać bo pół powiatu słyszy) porzewód jest zimny a bezpiecznik główny nie jara się zatem jest ok. Chyba że chodzi o sterowanie jakiegokolwiek przekaźnika po stacyjce to wtedy możesz brać skąd ci się tylko podoba...obciążenie zerowe
  5. Spokojnie AVLS to taka nazwa z handlowa Subaru, tymczasem dla mechanika to nie jest technologia rodem z NASA. To jak z ESP ile Marek tył nazw ESP , TCS, TSC, DSC, VDC....itd tym czasem zawsze chodzi o kontrolę trakcji, swoją drogą mogliby ujednolicić te nazwy jak jest np z ABS po zgłupiec idzie. Mnie jakby ktoś spytał czy wiem co to jest SDWRM( skrót zmyślony) w marce np. Scion też bym zgłupiał ale jeśli zobaczyłbym dwa elektrozawory w okolicach rozrządu i ruchome koła zębate na wałkach rozrządu to wiedziałbym, że ten skrót dotyczy powszechnego dziś układu zmiennych faz . Układy te mimo że po
  6. Jeśli korba nie wyszła bokiem , wał nie pękł lub nie pogniotło go zbyt mocno i nie wymaga 10 szlifu by dojść z nim ładu....to skoro auto dla ciebie to nie lepiej ogarnąć motor? Wiadomo co można kupić że szrotu....z reguły coś podobnego do tego co się wyciąga.
  7. 2,5 nie jest równe 2,5....ja np. mam jeden pasek osprzętu( katalogi podają niby dwa np ten w IC) miskę olejowa dzieloną na dwie części..( na allegro sprzedają tylko tą jednoczęściowa blaszaną)..tyle różnic zauważyłem w dwa miesiące eksploatacji a co wyjdzie więcej to sam nie wiem
  8. Masz milijon kabelków po stacyjce które idą do i z puszki z bezpiecznikami, sprawdzić prostym próbnikiem 12/24 i wpinać się do woli...no zalecam wybierać jak najgrubszy przewód bo taka pożyczka może nadmiernie obciążyć układ.
  9. Jak w tytule. Pacjent: Subaru Legacy V P0500 jak to zwykle bywa z nikąd zapaliły się kontrolki od VDC( czyli ESP), ABS , check engine no i odcięło tempomat. Diagnoza OBD: P0500 czyli czujnik prędkości (VSS), tylko ,że: - auto wskazuje prędkość na prędkościomierzu, wykres z diagnoskopu odnośnie odczytywanej prędkości jest ciągły bez zacięć i chwilowych przerw. Dobra idę dalej, zaczytuje błąd C0024 niby błąd czujnika ABS lewy przód, nie diagnozuje bo na półce mam na bank sprawny czujnik, zatem wymieniam( 20 min pracy...co tam)... niestety dalej to samo. Oczywiście prędkość obrotowa p
  10. Zawieszenie silnika sprawdzane?. Pisałem wcześniej, że to temat rzeka: ostatnio robiłem auto, które prowadzało po drodze, przyczyn? Heh: jedna z poduszek silnika, co ciekawe uszkodziła się tak , że nie tłukła nie terkotała,przy gwałtownym dodawaniu gazu motor nie chciał wyskakiwać z komory....tylko bujał się na boki na nierównościach a w raz z nim cała buda. Pacjent: Volvo s 60, i poduszka dolna silnika od strony rozrządu....bywa i tak.
  11. Jeżeli P420 występuje samoistnie i nie współtowarzyszy mu inny błąd to najczęściej są tylko dwie możliwości: nieszczelność między kolektorem wydechowym a katalizatorem lub uszkodzony katalizator ( mógł stracić swoje właściwości katalityczne lub uszkodzić się mechanicznie.
  12. Otóż to. My z kolei mamy przeświadczenie, że szkoda całkowita oznacza zmiętolenie auta w trudno rozpoznawalną kostkę. Tym czasem import takich aut i to na tym poziomie cenowym czyli 15-30tys jest totalnie nieopłacalny gdyż u nas koszty robocizny też są już wysokie. Dlatego uważam , że kupując auto trzeba się kierować przede wszystkim stanem technicznym podczas oględzin a nie papierami historiami( w końcu jeździ się autem a nie wydrukami z serwisu czy książką serwisową);)
  13. Tarcze wziąłem z zegara który kupiłem na części, oczywiście ważne żeby prędkość max. i obroty się zgadzały co w moim przypadku dyskwalifikowało licznik od diesela. Konkretnie kupiłem licznik od otutbacka też 2,5. To co radzę to kupić właśnie licznik europejski od wersji silnikowej adekwatnej do twojej , wymontować z auta swój i odesłać obydwa do kolegi "bombelllooo" on resztę ogarnie, nie radzę rozbierać samemu bo ja mimo , że ileś tam razy grzebałem przy zegarach też wpadłem w pułapkę i uszkodziłem silniczki które trzeba było wymienić. Niestety innej drogi nie ma...ale ważne , że w ogóle jak
  14. A w czym problem? Chodzi o to żeby nie było z USA? Moim zdaniem to bez znaczenia, historia auta bynajmniej dla mnie jest też bez znaczenia. Ważne jest bowiem jaki jest stan obecny auta. Historia w dokumentach często niewiele mówi o samochodzie. Mój przykład: zakupiłem auto , które w Stanach było przeznaczone do kasacji( szkoda całkowita) - w rzeczywistości ta szkoda całkowita polegała na rozbitym grillu i uszkodzonych chłodnicach.Blacharsko: auto wyglądało na malowane z tyłu, pierwsza myśl: kiedyś dostało mocno w tył: w rzeczywistości lakierowane były tylne błotniki że względu na typową dla Ja
  15. Mogą zacinać się zaworki na pompie wspomagania.
×
×
  • Create New...