Ninja Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Czy ktos z was hamował juz seryjne Legacy Turbo? Tak z ciekawosci pytam bo jestem ciekawy ile straty mocy ma po kilkunastu latach. P.S. jesli temat gdzies byl to pardon. Szukajka wywaliła mi 987359763487563434987539487534 stron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 marcin@ hamowal jakis czas temu w vtg, wyszlo 204. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 i tez hamował stary rocznik w serii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 popros go, to moze wyszpera gdzies nawet wykres. z tego co pamietam, to hamowal auto zaraz po sprowadzeniu (chyba tylko koncowa puszka nie byla oryginalna). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Kupiłem właśnie coś takiego: http://www.escortradar.com/gtimer.htm chętnie porównałbym z prawdziwą hamownią na razie wyszło mi 204 KM ale co to warte...? diabli wiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomir Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Kupiłem właśnie coś takiego: A jak takie coś działa ?? Jak się test przeprowadza ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Jak działa? Nie mam pojęcia chyba na zasadzie jakichś żyroskopów bo podłącza się to tylko do zapalniczki. Naciskasz przycisk kalibracji i jazda. Bez podawania dodatkowych danych sprawdza czas do 100 km/h i na 400 metrów, drogę hamowania ze 100, przeciążenia boczne przy skrętach. Żeby dowiedzieć się ile według tego masz KM musisz jeszcze podać trochę danych - jeśli jesteś zainteresowany szczegółami ściągnij sobie instrukcję ze strony którą podałem wcześniej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Działanie urządzenia jest proste, na podstawie pomiaru czasu oraz wartości przyspieszenia w dwóch kierunkach (a jeszcze lepiej w trzech) jesteśmy w stanie wyznaczyć aktualną prędkość, a znając masę pojazdu moc potrzebną do zmierzonego przyspieszenia itp. Problem precyzji pomiaru rozbija się głównie o dokładność pomiaru przyspieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się