Max 84 Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 Dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka. Podczas wymiany nagrzewnicy w Outback"u 04 H6. Gdy walczyłem z kolumna kierownicza aby wydostać nagrzewnicę, musiałem szturnąć włącznik świateł stopu który wyskakując z zatrzasków włączył światła stop. Nie wyłapałem tego oczywiście od razu. Auto stało przed garażem z racji lepszego dojścia i pełnego otwarcia drzwi. I tak światła się paliły rozładowując Aku, nawet Żona przechodząc mówiła coś się chyba stopy świeca. Nie zarejestrowałem tego od razu. Gdy zaczęło padać w popłochu podłączyłem co trzeba, byle jak i próbowałem odpalić auto aby wjechać do garażu. O dziwo nie chciał odpalić, nie podpięte kostki myślę. Sprawdziłem na szybko podłączyłem co trzeba i kręcę i kręcę. Odpalił, teraz wiem że Aku był słaby alternator najprawdopodobniej podbił napięcie z 11V na ponad 14 i od tego momentu mam dwa wspaniałe błędy. C0110 oraz C0074. Po lekturze wątku : https://www.subaruoutback.org/threads/something-to-be-aware-of-when-jumping-a-battery.220378 Wychodzi że pompa ABS, VDC powiedziała Pa, Pa. Tak to jest jedno zrobisz, drugie zepsujesz. Spotkał się ktoś na forum z tzw. Zrzutem Balastu w Subaru ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się