Jump to content

" Zrzut balastu " C0110 C0074


Max 84

Recommended Posts

Dzisiaj spotkała mnie niemiła niespodzianka.

Podczas wymiany nagrzewnicy w Outback"u 04 H6.

Gdy walczyłem z kolumna kierownicza aby wydostać nagrzewnicę, musiałem szturnąć włącznik świateł stopu który wyskakując z zatrzasków włączył światła stop.

Nie wyłapałem tego oczywiście od razu.

Auto stało przed garażem z racji lepszego dojścia i pełnego otwarcia drzwi.

 

I tak światła się paliły rozładowując Aku, nawet Żona przechodząc mówiła coś się chyba stopy świeca.

Nie zarejestrowałem tego od razu.

 

Gdy zaczęło padać w popłochu podłączyłem co trzeba, byle jak i próbowałem odpalić auto aby wjechać do garażu.

O dziwo nie chciał odpalić, nie podpięte kostki myślę. Sprawdziłem na szybko podłączyłem co trzeba i kręcę i kręcę.

Odpalił, teraz wiem że Aku był słaby alternator najprawdopodobniej podbił napięcie z 11V na ponad 14 i od tego momentu mam dwa wspaniałe błędy.

C0110 oraz C0074.

 

Po lekturze wątku :

https://www.subaruoutback.org/threads/something-to-be-aware-of-when-jumping-a-battery.220378

 

Wychodzi że pompa ABS, VDC powiedziała Pa, Pa.

 

Tak to jest jedno zrobisz, drugie zepsujesz.

Spotkał się ktoś na forum z tzw. Zrzutem Balastu w Subaru ?

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...