Karenz Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) Mam problem z błędem p0244 (przeładowanie) jeżeli silnik znajduje się na obrotach lub mocno hamuje silnikiem potrafi wywalić błąd. Problem objawi się tylko kiedy jade np 120 km/h 3000 obr i wciskam gaz do podłogi (wyprzedzanie) . Przy mniejszych prędkościach silnikach błąd nie wywali (turbo musi już wstać ) , przy spirtakch od 1 biegu również. Wyskoczył mi ostatnio przy hamowaniu silnikiem na stromym parkingu. Mam zamontowane MBC i manometr przez poprzedniego właściciela. Teraz prosił bym o rozwianie mojej nie wiedzy. 1. Czy należy tylko skręcić MBC żeby szybciej odcinało? (jak to zrobić bo pokrętło ani drgnie) 2. Czy może jest to bezwładność samego MBC które nie zdąży zbić ciśnienia (lub trzeba wymienić na jakieś lepsze ) mam takie 3.Nauczyć się z tym jeździć i deptać stopniowo pedał 4. Chce założyć większy IC czy nie pogorszy to sprawy 5. Jakie powinny być ciśnienia w piku i max normlanie. Ej 25 , forester 2005 przed liftem , turbo serja , silnik już po panewkach Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 1 Września 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2020 (edytowane) Zasięgnąłem wiedzy i już wiem że moje MBC jest zwalone bo nie da się obrócić pokrętłem ładuje mi do 1.1-1.2 i odcina. Edytowane 1 Września 2020 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się