Skocz do zawartości

Następny !


Góral

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Od paru dni jestem kolejnym (szczęliwym?) posiadaczem Subaru Legacy '95 kombi - zwracam się z gorącą prośbą o podanie adresu strony na której ten model został dokładnie opisany z danymi technicznymi - a może ktoś posiada taki model i odpowie mi na kilka pytań....

 

Podro. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witojcie piknie na tymze fojrumowym padole! Skund ześ jezd chopie?

A co byś ta ino kcioł wiedzić, po malućku moze kiery Ci pomoze, Hej!

Jo na tyn pśikład mom Legacy takie samo chiba, zaś moze jedyn rocek starsze.

 

Pytoc jo se pytoc, ho / ho / hoooOOOO !!!

Śmiech'u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Legacy z 97, kombi tez, 2.0 bez turbo, niestety. W miare mozliwosci i wiedzy pomoge......A co do strony jest ich duuuuuzo bardzo, szczegolnie amerykanskich (i japonskich :) (malo o silnikach EJ20, wiecej o 2.5 l), ale bez problemu mozna sie wszystkiego doczytac: www.nasioc.com, www.iclub.com itp, itd. Jest z czego wybierac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek mam trzy pytania :

jaką pojemność ma zbiornik paliwa i na ile wystarcza rezerwa w zbiorniku ?

jakie ciśnienie ma być w oponach 185/70/14 ... nigdzie tych inf. nie mogłem znaleść ...

:(

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poj 60l. u mnie rezerwa zapala sie przy 8 litrach na stale, czyli na trasie jeszcze z 80 km, w Warszawie to z 60 max.

jezdze na 15 tkach, cisnienie 2.2 , czasem 2,1 (zima). 14tki powinny miec tyle samo ale sprawdze dzisiaj i napisze jeszcze. nalepka z cisnieniami bywala naklejona na slupku drzwi kierowcy......u mnie jeszcze jest jakims cudem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelozenie reduktora nie jest duze, do 1,4:1 max chyba w Foresterze, w legacy to chyba 1,2:1, wiec pomaga to ciagnac ciezka przyczepe, pomaga w blocie i ciezszym sniegu, wjazdy pod sliska gore to zalatwia hill holder i dobre zimowe opony.

slyszalem tez ze reduktor pomaga przy sciganiu sie ze swiatel, ale do tego najlepiej sluzy STi :) (lub Hayabusa)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam !

kolejne pytanie dot. kontrolki rezerwy paliwa - wskazówka spadła mi poniżej ostatniej kreski a lampka się nie zapala - może jej tam poprostu nie ma ?

 

hill holera też nie ma :cry: - czy to nie dziwne ?

 

pozro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampka powinna byc, wskazowka spada dosyc drastycznie poza ostatnia kreske, takze jesli lampka nie jest przepalona to powinna sie zapalic.

 

a po czym poznales ze nie ma hill holdera? moze byc jeszcze tak ze nie jest wyregulowany i nie czuc jego dzialania. lub jest rzeczywiscie nieczynny. trzeba by podjechac gdzies (gdzie sie na tym znaja) i sprawdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie sprawdzałem ten hill holder u kolegi (fachowca - 3 szt. Subaru ) nawet śladu nie ma....

do domu mam ostry i długi podjazd więc czekam na zimę żeby upewnić się czy okonałem dobrego wyboru...

na razie mam za sobą trochę jazdy poza szosą i radocha wielka - w lipcu jazda na morze i zastanawiam się żeby go zagazować - czy gaz do boxera to dobre rozwiązanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-
czy gaz do boxera to dobre rozwiązanie?

 

O matko boska !!!!! NASTĘPNY !!!!!

 

Przeglądnij sobie chłopie tematy na forum. Znajdziesz ta kilka tak długich i wyczerpujących wypowiedzi że ci oczy wysiondo od ślabizowania. Jestem przeciwny, ale jestem w mniejszości. Za założeniem gazu do SUBARU przemawia tylko jeden racjonalny powód, jak braknie paliwa to można pierdnąć do zbiornika i dojechać do stacji.

 

Matka chrzesna na gazie (innym.........spżywczym )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HILL HOLDER masz na pewno, chyba że coś popsułeś. Ja mam Legacy w tej samej budzie co Twoje ino rok starsze i wspomniany bajer działa znakomicie (występuje on tylko w Subaru :wink: ) Może np. coś źle robisz? Zrób taki test: podjedź pod jakieś nieduże wzniesienie, zahamuj i trzymając pedał hamulca wciśnij sprzęgło. Następnie puść hamulec i samochód nie powinien się staczać aż do momentu, kiedy odpuścisz pedał sprzęgła. Proste ?

 

A tak wogóle to pochwaliłbyś się jaki masz silnik :idea:

A pod Bryjarke podjedziesz w zimie z przysłowiowym palcem w czterech literach :twisted:

Potwierdzam schodzenie wskaźnika poziomu paliwa dduużżoo poniżej kreski zero. Dopiero jak jest na wysokości literki E to się zapala pomarańczowa lamka sygnalizująca apetyt na Etylinę.

 

Śmiech'u

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam !

silnik 2,0 ,przebieg (udokumentowany ) 160 tys. - prawie full opcja (brak hill holdera :!:) - kolor bordo metalik , kombi...

podobno przy pompie wspomagania hamulcy ma byc zamontowane coś takiego od hill holdera i właśnie tego tam nie ma :?

 

wczoraj nerwy mi puściły i zatankowałem - sprawdze czy lampka świeci następnym razem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to w takim razie poprzedni właściciel musiał stwierdzić, że mu wspomniany Hill Holder nie poczebny i se wzion w ciongniku zamontował, albo pieron ciepnął do Dunajca

 

łącze wyrazy współczucia ssspowodu straty ś.p. hill-holdera

Śmiech'u kondolentny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...