lutek34 Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 10 godzin temu, sledzik napisał: Wina - zbyt niski poziom oleju - chłopaki jak robili "pierwszy serwis" to zapomniało im się płynów powymieniać, nawet nie sprawdzili stanu oleju. Robili (wymieniali) przednie piasty (niby były krzywe), nowe tarcze i klocki - tak złożyli, że się pociło i gubił płyn. Nauczka - nie robić Subaru w warsztatach, gdzie robią VAGi.... No i moja wina, że uwierzyłem w fakturę i nie sprawdziłem oleju po odebraniu auta. no ale mieli zleconą wymianę oleju? Na FV skasowali Cię za wymianę oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sledzik Opublikowano 20 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2020 Tak, do zrobienia były na kartce : rozrząd (sam kupiłem części, oem subaru poza paskiem mitsuboshi), tarcze z klockami przód (biło przy hamowaniu, tarcze byłył wyraźnie chropowate), płyny eksploatacyjne i poziomowanie ksenonów. Mechanik robił mi wcześniej dużo aut (astrę, grand vitarę) i zawsze bez zastrzeżeń, więc i nigdy rachunku nie brałem - nauczka na przyszłość. Teraz jak im pokazałem zdjęcia to było "ale przecież nikt nie kazał oleju wymieniać"... ech, szkoda gadać. Po prostu z tego co widzę to mieli taki zapieprz, że "się zapomniało" zrobić, ale się nie zapomniało wpisać do zeszytu, że się zrobiło. Ogólnie to 3 dni go robili, więc czas był. Kumpel dał mi nr do jakiegoś magika z południa Polski, co to regenerowane silniki z gwarancją na rok sprzedaje. Dzwoniłem, nie ma teraz akurat EJ253, ale będzie mieć za 2 miesiące i cena około 7000... Zna ktoś temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się