Skocz do zawartości

SDprog brak połączenia z interfejsem diagnostycznym


max1321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Może gdzieś już zaistniał ten temat ale niestety nie mogę go odnaleźć na forum. Kupiłem Imprezke z 2008 roku 2.0 150KM i chciałem sprawdzić historie czy cos wisi w komputerze. Mam do diagnostyki SDproga ale niestety nie komunikuje mi się ze złączem diagnostycznym. Połączenie jest po BT wkładając urządzenie w złącze diagnostyczne kontrolka BT zapala się na moment i gaśnie a program pokazuje że brak połaczenia z interfejsem. Może ktoś miał taki problem? Co moze być tego przyczyną? Mam tez Forestera z 2002 roku i tu nie ma żadnego problemu, wiec zastanawiam się w czym może tkwić problem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie każde urządzenie BT lubi działać z Subarakami. Nie znam się na SDprog, ale jeśli chodzi o wyświetlenie podstawowych parametrów i sprawdzenie błędów to polecam taką kostkę za 30zł. Sprawdzałem na kilku subarakach oraz innych autach i jeszcze nie miałem z tym problemów. Najlepiej też działa z apką Torque na androida.

DSC_1661.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie każde urządzenie BT lubi działać z Subarakami. Nie znam się na SDprog, ale jeśli chodzi o wyświetlenie podstawowych parametrów i sprawdzenie błędów to polecam taką kostkę za 30zł. Sprawdzałem na kilku subarakach oraz innych autach i jeszcze nie miałem z tym problemów. Najlepiej też działa z apką Torque na androida.
DSC_1661.thumb.JPG.d5f913e2b4265de4a414822afc03d5f5.JPG
To urządzenie potrafi pokazywać nieistniejącege błędy, sprawdzony komplet to KKL VAG + Romrider lub FreeSSM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.