RMat Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 (edytowane) Witam, jestem tu nowy, zupełnie zielony i nie potrafię odnaleźć artykułu w tym temacie także z góry przepraszam i proszę o pomoc. Dopiero zaczynam przygodę z Subaru. Kupiłem Forestera 2.0 xt 2003r oczywiście okazało się że bierze wiecej oleju niż mówił sprzedawca.. Silnik był ok. 30tys temu wyremontowany. Chciałbym od razu zmienić olej i dbać o to wszystko na czas. Dotychczas Forek jeździł na 5W30 Mobil Folmula FE. Czy jest może jakiś lepszy olej polecany przez fachowców od Subaru? (I ile go wchodzi) (przejechałem nim ok 600km tylko trasa 130/150 km/h i musiałem uzupełnić ok. 1,7L) z góry dzieki za poradę! Edytowane 31 Maja 2019 przez RMat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 A jestes pewien ze dobrze zmierzyles? Ponad 2,8 litra na 1000km? Musialbys cos zauwazyc, chmure dymu na przyklad. Sprawdz dokladnie poziom i kontroluj, a olej jakiejs dobrej klasy o parametrach jak podaje producent, no chyba ze masz zamiar pilowac-wtedy przeszukaj watek olejowy i dostaniesz oczoplasu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RMat Opublikowano 1 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Właśnie chodzi o to że w pewnym momencie podczas jazdy przy redukcji zauważyłem chmurę za sobą ze dwa razy.. To bardzo źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Gdzie był remont i jaki zakres? na razie mierz dokładnie w jednym miejscu postojowym konewką "nie do góry nogami". Potem na pomiar ciśnienia sprężania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tremba Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 7 godzin temu, RMat napisał: przy redukcji zauważyłem chmurę za sobą ze dwa razy.. Jak czarna to da sie zyc, ale warto przeprowadzic wszystkie regulacje i wymienic to i owo. Jak na niebiesko to juz gorzej-olej wylatuje tylem. Ale wydaje mi sie ze przy takim zuzyciu jak piszesz mialbys zachlapany caly wydech na tlusto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Może jeszcze turbo puszczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się